خرید کالای خواب یکی از مهم ترین و پر هزینه ترین قسمت های تهیه وسایل اتاق خواب عروس به حساب می آید. بیشتر عروس خانم ها در هنگام تهیه جهیزیه اتاق خواب بیشتر به این مورد فکر می کنند که چه تخت خوابی تهیه کنند و چه مدل سرویس چوبی را برای اتاق خواب خود انتخاب کنند در صورتیکه خرید و تهیه کالای خواب مانند روتختی، رو بالشی، تشک، ملافه و پتو و بالش خود از جمله مهم ترین و ارزشمندترین کالاهایی است که باید برای آماده کردن اتاق خواب عروس به آن توجه کرد. اگر شما هم برای خرید کالای اتاق خواب خود به دنبال یک راهنما می گردید تا در نهایت انتخاب مناسبی برای جهیزیه خود داشته باشید، حتما در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.
خرید روتختی را به عنوان اولین و گران ترین کالای خود در نظر بگیرید

عروس خانم ها برای تهیه و انتخاب جهیزیه خود نیاز دارند تا اولویت بندی مناسبی داشته باشند. به عنوان مثال اصولا عروس ها برای خرید جهیزیه اولویت اصلی خود را برای تهیه کالای آشپزخانه مانند یخچال و فریزر و لباسشویی می گذارند و خرید سرویس خواب و کالای حمام و خواب را در اولویت دوم خود قرار می دهند. اما حالا که برای خرید و تهیه وسایل اتاق خواب هزینه ای را در نظر گرفته اید، پیشنهاد می کنیم تا در این قسمت هم اولویت خود را برای انتخاب کالاهای مهم تر بگذارید.

کالای خواب عروس
چه روتختی ای مناسب اتاق عروس است؟
روتختی مناسب برای اتاق خواب عروس کاملا به سلیقه و انتخاب عروس خانم ها بستگی دارد. علاوه بر این با توجه به تنوع رنگی و مدل های متفاوت روتختی ها بهترین راه این است که روتختی اتاق خواب را مناسب با دکوراسیون اتاق خواب انتخاب کرد.
بیشتر عروس خانم ها برای تهیه روتختی از پارچه های سفید یا شیری رنگ که از خرج کارهای توری و شکیل تهیه شده است استفاده می کنند اگر این سبک از مدل روتختی ها متناسب با سلیقه شما هم هست، می توانید از این گزینه برای اتاق خواب خود استفاده کنید.
پتو و بالش، اولویت دوم اما مهم برای تهیه کالای خواب عروس
پس از خرید مهم ترین کالای خواب یعنی روتختی عروس، بهتر این است تا برای خرید سایر کالاهای مهم و اساسی اتاق خواب بپردازیم. توجه داشته باشید که پتو و بالش همیشه عضو جدانشدنی و ارزشمند اتاق خواب هستند و همیشه جزو لیست جهیزیه به حساب می آیند اما واقعا این اقلام را چطور باید تهیه کرد؟
اگر کمی به سال های گذشته برگردیم حتما این نکته را خاطر می آوریم که در لیست جهیزیه دختران قدیم لحاف تشک های بزرگ و دست دوز همیشه وجود داشته است. اما این روزها کمتر کسی به تهیه لحاف و تشک های دست دوز می پردازد و بیشتر سعی بر این دارد تا برای تهیه این اقلام از فروشگاه هایی که به صورت تخصصی روی فروش کالای خواب تمرکز دارند خرید کنند.
چند دست پتو و بالش برای جهیزیه باید تهیه کرد؟
یکی از سوالات مهمی که در هنگام تهیه بالش و پتو باید به آن توجه کرد این است که اصلا چند دست بالش و پتو باید برای جهیزیه تهیه کرد؟ پاسخ به این سوال به عوامل خاصی بستگی دارد به عنوان مثال اگر اتاق خواب شما فضای مناسب و بزرگی برای نگهداری وسایل خواب را ندارد، پیشنهاد می کنیم تا از خرید تعداد بالای تشک و پتو بپرهیزید و به همان دو دست پتو و بالش دم دستی و دو نفره خود اکتفا کنید.
خرید حوله و سرویس حمام را پس از کالای خواب در نظر بگیرید
پس از تکمیل سرویس تشک، ملافه، روتختی و پتوی خود بهتر است تا برای انتخاب کالاهای ضروری مانند ست حوله عروس داماد و حوله های دستی هم فکر کنید. خوشبختانه برندهای معتبر و مطرحی در کشور حضور دارند که با تولید و عرضه شیک ترین و جذاب ترین ست های حوله عروس و داماد این امکان را برای شما ایجاد کرده اند تا بتوانید حوله های خود را نیز متناسب با رنگ و ست دلخواد خود تهیه کنید.
برای خرید و انتخاب لوازم اتاق خواب از کجا اقدام کنیم؟

حالا که در مورد خرید و انتخاب لوازم اتاق خواب مانند روتختی، تشک و پتو با شما صحبت کردیم، بهتر است تا یک فروشگاه معتبر در حوزه فروش آنلاین کالای خواب را هم به شما معرفی کنیم. فروشگاه اینترنتی صفاهوم یکی از قدیمی ترین و شناخته شدن ترین فروشگاه های مطرح کشور است که سابقه ای 80 ساله در امر فروش کالای خواب و کالای حمام با کیفیت دارد.

شما می توانید برای خرید و انتخاب کلیه اقلام اتاق خواب خود از جمله روتختی، تشک؛ ست حوله عروس و داماد و حتی کالاهایی غیر از جهیزیه عروس مانند روتختی های فانتزی، حوله تن پوش کودک و بزرگسال نیز اقدام کنید و سفارش خود را به صورت اینترنتی از این فروشگاه معتبر ثبت کنید.پ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *