کاهش وزن یکی از دغدغه های خانم ها و آقایان است برای همین امروزه دهها راه و نسخه برای این مشکل در دسترس قرار گرفته است ،سالم تر و موثرترین راه کاهش وزن اتخاذ سبک زندگی سالم است که نیازمند قوانینی است ؛ قوانینی تحت عنوان نکته برای کاهش وزن که در این بخش از تناسب اندام نمناک به آنها خواهیم پرداخت.
نکته برای کاهش وزن
10نکته برای کاهش وزن و لاغری
نکته برای کاهش وزن :استفاده از بشقاب های
کوچک تحقیقات نشان داده افراد تمایل دارند غذا را تا آخر بخورند حتی وقتی سیر شدند، استفاده از بشقاب کوچک شانس پرخوری را کاهش می دهد ؛البته بهتر است در هر حال چند ثانیه قبل از اینکه کاملاً سیر شوید از خوردن دست بکشید.
تهیه کردن لیست خوردنی ها از نکات کاهش وزن است
لیستی از موادی که نیاز دارید تهیه کنید و از خرید مواد ناسالم و شکلات ها صرف نظر کنید ، بهتر است چیزهایی که در لیست نوشته اید را بخرید نه یشتر نه کمتر.
اجتناب از خوردن غذاهای مضر
اگر هدفتان کاهش وزن و خوردن غذاهای سالم است غذاهای مضر و فست فودی را کنار بگذارید چون اگر این غذاها مقابلتان باشند بیشتر حوس می کنید بخورید.
نکته برای کاهش وزن :خوب وبه اندازه جویدن غذا
مطالعات نشان داده جویدن غذا 32 بار در دهان در سیر شدن تاثیر دارد ،نیازی به شمردن نیست فقط مطمئن شوید مزه ی غذا را قبل ازقورت دادن چشیده اید ؛ فراموش نکنید جویدن زیاد اشتها را کم میکند.
نکته مهم و پرتکرار متخصصان برای کاهش وزن :خوردن صبحانه سالم
سعی کنید هنگام صبحانه خوردن کالری ذخیره کنید صبحانه متابولیسم راه انداز ی و انرژی روزانه را تامین و مغز را برای کارکردن فعال میکند همچینی یکی از روش های ثابت برای رسیدن به تناسب اندام است.
نکته برای کاهش وزن
اهمیت صبحانه به عنوان نکته ای برای کاهش وزن
کنترل مقدار غذا
در طول استفاده از بشقاب های کوچک باید توجه کنید غذای کمی بخورید.
ترکیبات غذا
همیشه غذای مخلوط میل کنید ،به جای خوردن یک ظرف ماکارونی با پنیر از پروتئین و سبزیجات و چربی های سالم استفاده کنید.
استوار باشید
مصرف مکمل و رژیم های لاغری به تنهای هیچگونه کمکی به شما نمی کنند فقط به طور مداوم عادت غذایی سالم را ادامه دهید.
ادامه دادن برنامه لاغری و کاهش وزن از نکات مهم است
ادامه دادن برنامه به شما انگیزه می دهد که بهتر به هدفتان برسید و متوجه تغییرات در ظاهرتان حتی کم شوید.
به خودتان آسیب نزنید
اگر از مسیر منحرف شدید به خودتان آسیب نزنید ،زندگی سالم یک شبه اتفاق نمی افتد ممکن است خسته کننده باشد. مهمترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که شما انسان هستید و اگر اشتباهی در برنامه غذایی و رژیم کاهش وزن خود انجام دهید می توانید دوباره از فردا دوباره شروع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *