سریعترین خودرو جهان یعنی چه؟ خب، راه‌های بسیاری هستند که ما از آنها برای اندازه‌گیری سرعت استفاده می‌کنیم! اما وقتی یک چیز فوق سریع را می‌بینیم، چه واکنشی نشان می‌دهیم؟ خب، ما عاشق خودرو‌های دارای سرعت‌ عالی و قدرت و کارایی فوق‌العاده عالی هستیم. اما، وقتی قدرت، کارایی، و سرعت به طور همزمان با هم ترکیب می‌شوند، دهان ‌مان از تعجب باز می‌ماند!!

۱۰ سریعترین خودرو جهان

خب، چیزهای بسیاری وجود دارند مثل ظاهر، سرعت، و لوکس بودن که باعث می‌شوند به یک خودرو خیره شویم و وقتی که این خودرو مقام سریعترین‌های جهان را از آن خود می‌کند، هیچ چیزی ارزشمندتر از آن در جهان وجود نخواهد داشت.

اگر شما عاشق سرعت و خودروهای اسپرت هستید، پس قطعا مشتاق خواهید بود که در رابطه با ۱۰ سریعترین خودرو جهان مطالبی بیاموزید!
۱۰ سریعترین خودرو جهان۱۰. نوبل ام۶۰۰ (Noble M۶۰۰)

وقتی به شدت به ابرخودروهای بریتانیایی فکر می‌کنیم و به آنها اعتقاد داریم، نخستین اسم‌هایی که به ذهن‌مان می‌آیند چند برند مثل مک‌لارن، استون مارتین، و جگوار هستند. اما، چیز بسیار قدرتمندتری وجود دارد که از دیدن آن فک‌تان خواهد افتاد!

نوبل ام۶۰۰ حداکثر سرعتی بیش از ۳۶۲ کیلومتر بر ساعت دارد که به کارآیی بی‌نظیر آن کمک می‌کند. این خودرو در سال ۲۰۰۹ ساخته شد، و خودتان می‌توانید باقی آن را حدس بزنید… فقط ۳ ثانیه طول می‌کشد تا شتاب آن از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. ممکن است نوبل ام۶۰۰ ظاهری به قدرتمندی یک لامبورگینی نداشته باشد، اما واقعا قدرتمند است.
۱۰ سریعترین خودرو جهان۹. زنوو اس‌تی‌۱ (Zenvo ST۱)

زنوو اس‌تی۱، که اصالتی دانمارکی دارد، اساسا یک ابرخودرو است که تقریبا هر خودرو دوستی آرزو دارد مالک آن باشد! زنوو اس‌تی۱ با داشتن یک موتور ۶.۸ لیتری وی.۸ عملکردی خیره‌کننده دارد و همچنین قادر است به حداکثر سرعت ۳۷۵ کیلومتر بر ساعت برسد.

موتور آن توانایی تولید ۱۱۰۴ اسب بخار قدرت و همچنین ۱۰۵۴ نیوتن متر گشتاور را دارد. این موتور توربو شارژ است و عملکرد قدرتی آن سریعا شما را جذب خود خواهد کرد. شما قطعا دوست خواهید داشت که با یک زنوو اس‌تی۱ رانندگی کنید و خیلی زود مسئله‌ی پول را فراموش خواهید کرد.
۱۰ سریعترین خودرو جهان۸. پاگانی هوایرا بی‌سی (Pagani Huayra BC)

با دانستن وزن کل ۱.۳ تن این خودرو، احتمالا حدس زده باشید سازندگان این خودرو چه کسانی هستند. این ماشین سوپر اسپرت، که در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۶ از آن رونمایی شد، یک ساختار و سازه‌ی دیناموی ایتالیایی دارد.

هرچند مدل ۲۰۱۶ کاملا وزن بیشتری دارد، اما عملکرد قدرتی آن بسیار فعالتر است. حداکثر سرعت پاگانی هوایرا بی‌سی اغلب به ۳۸۳ کیلومتر بر ساعت می‌رسد، و عموما در جاده‌ها نمایش بی‌نظیری از خود به جا می‌گذارد.

موتور توربو شارژ آن ۷۸۹ اسب بخار قدرت دارد در حالی که قدرت موتور شارژی دوقلوی وی۱۲ آن بسیار بالا است. اما بهترین بخش همه‌ی این موارد آن است که پاگانی هوایرا بی‌سی در فهرست ۷ گرانقیمت‌ترین خودرو جهان قرار دارد.
۱۰ سریعترین خودرو جهان۷. مک‌لارن اف۱ (McLaren F۱)

مک‌لارن اف۱ چیزی بیش از این حرف‌ها است که ما بخواهیم اشاره کنیم قبلا سریعترین خودرو جهان بوده است! این خودرو که به یک بدنه‌ی فیلتر کربن و همچنین موتور مدل وی.۱۲ با حجم ۶.۱ لیتر مجهز است، ممکن است خنک‌ترین خودرویی باشد که تا به امروز ساخته شده است.

حداکثر سرعت مک‌لارن اف۱، که برای نخستین بار در سال ۱۹۹۵ تولید شد، تا بیشینه‌ی سرعت ۳۸۷ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

مک لارن اف۱ چندین بار در قالب یک تیم در رقابت‌های قهرمانی فرمول۱ شرکت کرده است، و یک ماشین رویایی نیز به حساب می‌آید.
۱۰ سریعترین خودرو جهان۶. کوئینگ سِگ سی.سی.آر (Koenigsegg CCR)

اگر مشتاق آن هستید خودرویی را ببینید که چیزی بیش از ترکیبی از قدرت و سرعت باشد، کوئینگ سِگ سی.سی.آر درست همان چیزی است که عاشقش خواهید شد.

بهترین نکته درباره‌ی کوئینگ سِگ سی.سی.آر آن است که حداکثر سرعت این خودرو ۲۸۸ کیلومتر بر ساعت است. موتور ۴.۷ لیتری وی.۸ آن توربوشارژ است و همچنین حاوی چیزی بیش از کمک‌های الکترونیکی است.

CCRX و CCX دو مدل متفاوت از این خودرو هستند اما گران‌ترین مدل آن محسوب نمی‌شوند. با وجود این، بر اساس قدرت و سرعت، کوئینگ سِگ سی.سی.آر یکی از بهترین خودروهایی است که می‌توانید بخرید.
۱۰ سریعترین خودرو جهان۵. سالین اس۷ توئین توربو (Saleen S۷ Twin Turbo)

به طور خلاصه، در ایالات متحده‌ی امریکا، نام سالین اس۷ توئین توربو ابدا نام تعجب‌برانگیزی نیست. با شتاب ۰ تا ۱۰۰ برابر با ۲.۸ ثانیه، خرید این خودرو واقعا خرید بی‌نظیری است.

خب، با یک موتور دارای ۷۵۰ اسب بخار قدرت و همچنین مجهز به یک ظرفیت توربوشارژ دوقلو، این درست همان چیزی است که در برابر وسوسه‌ی آن توان مقابله نخواهید داشت.

سالین اس۷ توئین توربو حداکثر سرعت ۳۹۹ کیلومتر بر ساعت را دارد و همچنین برای استفاده بسیار بزرگ و جادار است. خب، ممکن است تعجب کنید اگر بدانید که زمان لازم برای آن که این خودرو ۳۷۵ متر را طی کند فقط حدود ۱۰ ثانیه است!
۱۰ سریعترین خودرو جهان۴. اس‌اس‌سی آلتیمیت آئرو (SSC Ultimate Aero)

اگر شما به سرعت و به طور همزمان لوکس بودن علاقمند هستید، اس‌اس‌سی آلتیمیت آئرو برای رانندگی خودروی بی‌نظیری است. اگر جزییات اس‌اس‌سی آلتیمیت آئرو را به طور ویژه بدانید، همیشه مفتون آن خواهید شد.

بهترین بخش استفاده از اس‌اس‌سی آلتیمیت آئرو حس فوق‌العاده خوب رانندگی با یک موتور ۶.۳ لیتری وی.۸ است. حداکثر سرعت آن از همه بیشتر با مدل‌های وی.۱۲ سازگارتر است!

مدل ۲۰۱۶ آن حتی بهتر هم هست به طوری که از مرز حداکثر سرعت ۴۱۲ کیلومتر بر ساعت گذشته و همچنین تاثیر کلی عظیمی بر آدم‌ها گذاشته است. این خودرو ممکن است درست همان چیزی باشد که در برابر وسوسه‌ی آن تاب مقاومت نداشته باشید.
۱۰ سریعترین خودرو جهان۳. بوگاتی ویرون سوپر اسپرت (Bugatti Veyron Super Sport)

حالا دیگر، ویژگی‌های بوگاتی ویرون سوپر اسپرت تقریبا توسط هر کسی که دوست دارد بیشتر به سرعت عشق بورزد، شناخته شده است.

با رسیدن به حداکثر سرعت تقریبی ۴۳۱ کیلومتر بر ساعت، سابقا مدتی سریعترین خودرو جهان بوده است. خب، سوپر اسپرت یک موتور با قدرت ۱۲۰۰ اسب بخار دارد که گنجایش زیادی دارد و به راستی همان چیزی است که دل‌تان می‌خواهد داشته باشید.

انتظار می‌‌رود اخبار آتی مرتبط با بوگاتی ویرون سوپر اسپرت شامل اطلاعاتی درمورد عملکرد قدرتمند تر باشد که بر سرعت آن می‌چربد و تقریبا پیش‌ نمایشی از موتورهای مدل دبلیو۱۶ است.
۱۰ سریعترین خودرو جهان۲. بوگاتی شیرون (Bugatti Chiron)

خبرهایی وجود داشته است مبنی بر این که تولیدکنندگان بوگاتی ادعا می‌کنند با بوگاتی شیرون از مرز ۴۳۵ کیلومتر بر ساعت گذشته‌اند و به همین خاطر است که این خودرو در مکان دوم فهرست سریعترین‌ خودروهای جهان قرار گرفته است.

خب، این که بوگاتی شیرون به راحتی از مرز ۴۰۲ کیلومتر بر ساعت می‌گذرد و سرعت خودرو به موقع و به قدر لازم تغییر می‌کند، درست مثل یک رویا به نظر می‌رسد.

بوگاتی شیرون با قیمتی بیش از ۲.۶ میلیون دلار، بزرگترین خودروریی است که تا به حال توسط تولیدکنندگان ساخته شده است. امکانات نامحدودی درون ماشین تعبیه شده است و حتی از آن تصویری که از بوگاتی شیرون قبلا به ما نشان داده شده است نیز بهتر است.
۱۰ سریعترین خودرو جهان۱. هنسی ونوم جی‌تی (Hennessey Venom GT)

هنسی ونوم جی‌تی که حداکثر سرعت ۴۳۵ کیلومتر بر ساعت برای آن به ثبت رسیده است، درحال‌حاضر سریعترین خودرو جهان و مطمئنا همان چیزی است که هوش از سر شما خواهد برد.

خب، امتیازات زیادی در اتاقک‌های مدل لوتوس الیس چیسیس(Lotus Elise Chassis) وجود دارد و موتور توئین شارژ ۷ لیتری آن با قدرت ۱۲۴۴ اسب بخار قطعا به شما کمک خواهد کرد به چیزی خارق‌العاده و همچنین رویایی دست پیدا کنید.

عملکرد خودرو تماشایی است و ترکیب آئرودینامیک با این خودرو درست همان چیزی است که شما را وادار خواهد کرد هنسی ونوم جی‌تی سوار شوید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *