اگر از شیوع وحشتناک کرونا، محدودیت های مرزی و هوایی، قیمت دلار و یورو، نداشتن مرخصی و مشکلات ویزا و … بگذریم و خوشبین و امیدوار باشیم گذراندن یک تعطیلات محشر در کنار افرادی که دوستشان داریم گویی رفتن به بهشت است؛ تعطیلاتی که دیگر حتی نگران نگاه‌های مادر (یا بدتر از آن، مادر زن‌)، رئیس، یا صورت‌حساب‌های‌تان نباشید. در این تعطیلات باید استراحت کنید، کم‌کم خستگی‌های ذهنی‌تان را از بین ببرید، و کلا بی‌خیال جهان شوید. به همین خاطر نیز رفتن به اقامتگاه های تفریحی جهان که به آن‌ها ریزورت هتل گفته می‌شود، تعطیلات‌تان را آن‌چنان دلپذیر می‌کنند که در طول این مدت هیچ چیز وجود نخواهد داشت که نگران‌تان کند. به همین دلیل، فهرستی از ۱۵ اقامتگاه تفریحی جهان برای تعطیلات با امکانات کامل (All Inclusive) را برای‌تان آماده‌ کرده‌ایم که می‌توانید تعطیلات‌تان را در آن‌جا سپری کنید.
۱. اقامتگاه تفریحی سولمار در لوس کابوس

اقامتگاه تفریحی جهان برای تعطیلات

آقایان محترم، اگر واقعا می‌خواهید فرد محبوب‌تان را شگفت‌زده کنید، سولمار ریزورت در منطقه‌ی لوس کابوس در شهر کابو سن لوکاس مکزیک گزینه‌ی بسیار خوبی است. به ما اعتماد کنید و همین الان به صورت آنلاین این هتل را برای خود و فرد محبوب‌تان رزرو کنید. شما در این اقامتگاه می‌توانید جکوزی مخصوص خودتان داشته باشید. مسئولان این اقامتگاه نهایت تلاش‌تان را به خرج داده‌اند تا بهترین فضای ممکن را به گونه‌ای برای‌تان درست کنند که نه تنها به آرامش کامل برسید، بلکه مجبور نباشید هزینه‌های سنگین پرداخت کنید. با این‌که این اقامتگاه شاید در مقایسه با سایر اقامتگاه‌های تفریحی بزرگ نباشد، ولی امکانات کاملی دارد که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. به علاوه، چه کسی گفته اندازه‌ی اقامتگاه مهم است؟‌
۲. ساحل سانتا باربارا و اقامتگاه تفریحی گلف در کوراسائو

اقامتگاه تفریحی جهان برای تعطیلات

ساحل سانتا باربارا و اقامتگاه تفریحی گلف در کوراسائو یک مکان دلپذیر و بکر است. حضور در نقطه‌ای دوردست، در آرامشی کامل برای ژرف‌نگری در ماهیت دنیای اطراف، تعطیلاتی آرامش‌بخشی را برای‌تان فراهم می‌آورد. تمام اتاق‌های این مجموعه واقعا زیبا و دارای جدیدترین دکوراسیون هستند؛ به علاوه، این ریزورت دارای یک ایوان زیبا و یک استخر بسیار وسیع است. هم‌چنین، با اقامت در این مجموعه می‌توانید از ساحل زیبای آن نیز لذت ببرید؛ بنابراین، وسایل شنای‌تان را نیز همراه داشته باشید. هزینه‌های استفاده از این اقامتگاه تفریحی بسیار مناسب است، و زوج‌ها و خانواده‌ها می‌توانند از حضور در آن لذت ببرند.

مطلب مرتبط: ۱۰ مشهورترین و جنجالی ترین هتل جهان را بشناسید
۳. ریکسوس شرم الشیخ، خلیج نعمه، مصر

اقامتگاه تفریحی جهان برای تعطیلات

این مورد کمی به ما نزدیک‌تر است. این اقامتگاه تفریحی باشکوه در قلب شرم الشیخ، در لبه‌ی جنوبی کشور مصر واقع است. این ریزورت دارای ۱۱ استخر مخصوص شنا، تعداد زیادی بار، تعداد زیادی رستوران، یک ساحل شنی، و اینترنت بی‌سیم رایگانی است که در هر نقطه از آن قابل دسترس است. و از همه بهتر، تمام اتاق‌های این مجموعه دارای تراس یا بالکن بزرگی هستند که مشرف به دریا است.
۴. ساندالز رویال، ناسائو، باهاما

اقامتگاه تفریحی جهان برای تعطیلات

این مجموعه فقط مخصوص افراد بزرگسال است؛ زیرا آن‌ها گاهی اوقات حق دارند تعطیلات خود را در مکانی بسیار آرامش‌بخش و زیبا سپری کنند. این جزیره‌ی شخصی که حقیقتا شبیه بهشت است، دارای یک ساحل شنی و سفید فوق‌العاده زیبا، استخر بیست و چهار ساعته، هشت بار متفاوت، یک گودال آتش بسیار بزرگ، ۱۰ رستوران متفاوت، و بی‌نهایت امکانات فوق‌العاده‌ی دیگر. البته نباید سایر امکانات و زیبایی‌های این مجموعه را برای‌تان فاش کنیم، چون لذت آن از بین می‌رود؛ خودتان باید به آن‌جا بروید و زیبایی‌های آن را کشف کنید. بنابراین، اگر جای شما بود، این اقامتگاه تفریحی رویایی را به صورت اینترنتی برای خود رزرو می‌کردم.
۵. رویالتون کایو سانتا ماریا، کایو سانتا ماریا، کوبا

اقامتگاه تفریحی جهان برای تعطیلات

نخستین هتل رویالتونی که در کایو سانتا ماریا ساخته شد، به یکی از بهترین اقامتگاه‌های تفریحی با امکانات کامل در تمام منطقه تبدیل شد. این ریزورت باشکوه دارای امکانات پذیرایی سطح بالا و هم‌چنین، سبک آشپزی و غذاهایی است که عاشق‌شان خواهید شد. سوئیت‌های موجود در این اقامتگاه تفریحی بسیار بزرگ هستند و دارای چشم‌انداز خیره‌کننده‌‌ای از اقیانوس و باغ‌های گرمسیری سرسبز اطراف ریزورت هستند. لازم نیست بیش از اندازه درباره‌ی این مسئله فکر کنید؛ اگر توانایی مالی نسبتا مناسبی دارید، می‌توانید یکی از سوئیت‌های آن‌جا را به صورت آنلاین برای خود و فرد محبوب‌تان رزرو کنید.

مطلب مرتبط: ۱۰ لوکس ترین و گرانترین هتل جهان را بشناسید
۶. اقامتگاه تفریحی وییج بلک، ترکیه

اقامتگاه تفریحی جهان برای تعطیلات

اگر ریزورت‌های موجود در مکزیک و باهاما برای‌تان کمی دور از انتظار است، خبر خوب این است که در همین نزدیکی، یعنی در ترکیه نیز اقامتگاه‌های تفریحی فوق‌العاده زیبا و مناسبی وجود دارند. اقامتگاه تفریحی وییج بلک واقع در منطقه‌ی بلک یک ریزورت ۵ ستاره با تمام امکانات است. این اقامتگاه دارای ساحل اختصاصی در دریای مدیترانه است. به این ترتیب، هر وقت که بخواهید می‌توانید با اسپای لوکس این ریزورت به آرامش برسید. آیا می‌دانستید این ریزورت برای کودکان‌تان نیز بسیار مناسب است؟ دقیقا همین طور است. در این محل، دو استخر مخصوص کودکان و هم‌چنین، یک پارک ماجراجویی برای فرزندان‌تان نیز وجود دارد. به هر شکل، این اقامتگاه تفریحی جای بسیار مناسبی است!
۷. اسپا و ریزورت گرند پالادیوم، جامائیکا

اقامتگاه تفریحی جهان برای تعطیلات

جامائیکا! اگر می‌توانید، این هتل را به صورت آنلاین رزرو کنید، ساک و وسایل‌تان را جمع کنید و به یک سفر فوق‌العاده باشکوه و خاطره‌انگیز بروید؛ زیرا این ریزورت و اسپا دقیقا همان چیزی است که همیشه به دنبال‌اش بوده‌اید. این اقامتگاه تفریحی بسیار وسیع، و البته، خصوصی است. به همین خاطر، امکانات این ریزورت همیشه بالاتر از انتظارات ما هستند. به هر صورت، این ریزورت دارای چندین رستوران، مکان‌های دیدنی، و بزرگ‌ترین استخر شنا در تمام جامائیکا است؛ هم‌چنین، اسپا و ریزورت گرند پالادیوم دارای اتاق‌های بسیار بزرگی نیز هست.
۸. ریو پالاس ریویرا، مکزیک

اقامتگاه تفریحی جهان برای تعطیلات

ریو پالاس ریویرا اقامتگاهی است با ۴۰۰ اتاق که در ساحل شنی سفید و آفتابی مکزیک قرار دارد. تا کیلومترها اطراف این اقامتگاه چیزی جز سرسبزی و اقیانوس دیده نمی‌شود؛ ‌به همین خاطر، آن‌جا را قطعه‌ای از بهشت می‌دانند. اگر برای شنا از آب ساحل خوش‌تان نمی‌آید، نگران نباشید، استخر بسیار بزرگی در این اقامتگاه تفریحی وجود دارد. درختان نخل گرمسیر بسیاری در محوطه‌ی این اقامتگاه وجود دارند که سایه‌ی بسیار خوبی را در گرما تابستان ایجاد می‌کنند؛ هم‌چنین، به همراه غذاهای فوق‌العاده خوشمزه‌ی این اقامتگاه، نوشیدنی‌های گوارایی نیز ارائه می‌شود.
۹. اقامتگاه تفریحی خیلج گالی، سنت جانز، آنتیگوآ و باربودا

اقامتگاه تفریحی جهان برای تعطیلات

اقامتگاه تفریحی خلیج گالی واقعا زیبا و باشکوه است؛ یعنی فقط با مشاهده‌ی این تصویر می‌توانید کمی به زیبایی آن پی ببرید. این ریزورت دارای ساحل شنی سفید و یک باشگاه ورزشی به همراه تهویه‌ی عالی است؛ این مجموعه حتی دارای یک زمین تنیس نیز هست؛ به این ترتیب، اگر دل‌تان بخواهد، می‌توانید در این ساحل این مجموعه وانمود کنید سرینا ویلیامز هستید. اتاق‌های رنگارنگ این مجموعه دارای چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای ساحل هستند. هم‌چنین، اگر یکی از مهمانان خوش شانس این مجموعه باشید، می‌توانید تجهیزات غواصی را به طور رایگان قرض بگیرید، یا به سراغ قایق سواری یا موج سواری بروید. شاید بسیاری از شما آرزوی چنین تعطیلاتی را داشته باشید.
۱۰. اقامتگاه تفریحی ساحل ویوا ویندهام دومینیکوس – جمهوری دومینیکن

اقامتگاه تفریحی جهان برای تعطیلات

اگر فرزند دارید، شاید پیش خودتان فکر کنید رفتن به ریزورت برای‌تان مناسب نباشد؛ ولی دوستان من، اقامتگاه تفریحی ساحل ویوا ویندهام دومینیکوس واقع در جمهوری دومینیکن همان چیزی است که برای‌تان مناسب است. امکانات این ریزورت کاملا در خدمت خانواده‌ها است؛ به همین خاطر نیز بسیاری از مردم از اروپا تعطیلات‌شان را در این اقامتگاه سپری می‌کنند. قیمت‌های این اقامتگاه بسیار مناسب هستند؛ این اقامتگاه ساحل بسیار زیبا، و تعداد زیادی استخر بزرگ است – بهتر از این چه می‌خواهید؟‌ به علاوه، اگر بخواهید در فصل‌های غیر گردشگری به این اقامتگاه بروید، برای رزرو اتاق‌های هتل می‌توانید از تخفیف‌های خوبی بهره‌مند شوید.
۱۱. سالیناس دی ماراگوجی، ماراگوجی، برزیل

اقامتگاه تفریحی جهان برای تعطیلات

زنده باد برزیل! بله، سالیناس دی ماراگوجی تنها اقامتگاه تفریحی برزیلی موجود در این فهرست است؛ البته،‌ به این خاطر که این ریزورت با دو استخر بزرگ، دو رستوران با معماری و دکوراسیون جذاب، دو بار، یک ورزشگاه، و یک زمین تنیس فوق‌العاده باشکوه است. هم‌چنین، در این مجموعه می‌توانید فعالیت‌های مختلف ورزشی از جمله والیبال، تنیس، یا ورزش‌های‌ آبی نیز انجام دهید. و اگر تمایل به برخی تفریحات شبانه داشته باشید، می‌توانید از پارتی‌های ساحلی، موسیقی زنده، نمایش‌های کمدی و غیره نیز لذت ببرید.
۱۲. کلوب سنت جیمز در خلیج مورگان، سنت لوسیا

اقامتگاه تفریحی جهان برای تعطیلات

دریای کارائیب شما را می‌خواند! کلوب سنت جیمز در خلیج مورگان در سنت لوسیا مکانی کاملا رویایی برای رسیدن به آرامش است؛ چه قصد داشته باشید ماه عسل‌تان را در این مکان سپری کنید، چه فقط می‌خواهید کمی به آرامش برسید. چشم‌انداز اطراف این اقامتگاه فوق‌العاده جذاب و خیره‌کننده است. به علاوه، کلوپ سنت جیمز دارای شش بار متفاوت، شش رستوران، و چهار استخر شنا است. برای استفاده از این امکانات، لازم نیست مسافت طولانی طی کنید یا از محوطه‌ی اقامتگاه خارج شوید. و اگر واقعا به دنبال ماجراجویی و انجام کارهای هیجان‌انگیز هستید، با کمک آدم‌های باتجربه‌ای که در این اقامتگاه حضور دارند، با قایق سواری بروید، موج سواری یاد بگیرید، و حتی می‌توانید به باشگاه ورزشی بروید.
۱۳. کاسا دی کامپو، جمهوری دومینیکن

اقامتگاه تفریحی جهان برای تعطیلات

اگر برای رسیدن به آرامش، به دنبال یک اقامتگاه تفریحی دنج و رویایی می‌گردید، کاسا دی کامپو در جمهوری دومینیکن مکان مناسبی برای‌تان خواهد بود. این ریزورت غذاهای فوق‌العاده خوشمزه‌ای سرو می‌کند، گزینه‌های مختلفی برای تفریح و رسیدن به آرامش در اختیارتان می‌گذارد، و از همه مهم‌تر، بسیار آرام و ساکت است. هم‌چنین، در این مکان می‌توانید گلف بازی کنید یا اسب سواری کنید؛ به علاوه، در صورت تمایل، می‌توانید از شهر قرن شانزدهمی آلتوس دی شاوون نیز دیدن کنید.
۱۴. اقامتگاه ساحلی و اسپای جوئل پارادیس در جامائیکا

اقامتگاه تفریحی جهان برای تعطیلات

دنبال یک ریزورت مخصوص بزرگسالان هستید؟ با ما همراه باشید. اقامتگاه ساحلی و اسپای جوئل پارادیس در جامائیکا همان بهشت بزرگسالانی است که به دنبال هستید. ده‌ها استخر، کلوب رقص، و یک ساحل اختصاصی، مکان‌هایی برای وقت‌گذرانی و خیلی چیزهای دیگر نیز در این اقامتگاه انتظارتان را می‌کشند. اگر به این ریزورت رفتید، حتما غواصی و گلف بازی را نیز امتحان کنید.
۱۵. نو آمبر پورتو والارتا، مکزیک

اقامتگاه تفریحی جهان برای تعطیلات

اقامتگاه تفریحی نو آمبر پورتو والارتا درست در خلیج باندارس در مکزیک قرار دارد، و بسیار زیبا و باشکوه است. چهار رستوران متفاوت در این اقامتگاه تفریحی وجود دارند که هر یک از آن‌ها غذاهای مختلفی را ارائه می‌دهند؛ یکی از آن‌ها مخصوص غذاهای آسیایی است؛ دیگری مخصوص غذاهای دریایی است؛ یکی دیگر از رستوران‌های این مجموعه غذاهای ایتالیایی سرو می‌کند، و چهارمین رستوران نیز مخصوص غذاهای سنتی مکزیکی است. در این ریزورت به شما بد نمی‌گذرد. به علاوه، زندگی شبانه‌ی فوق‌العاده‌ای نیز در این مجموعه وجود دارد؛ و از همه بهتر این‌که، مینی‌بار موجود در اتاق‌های این اقامتگاه کاملا رایگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *