در این مقاله، به ۳۱ مشهورترین ستاره جهان در دوران پیری اشاره می‌کنیم که که هنوز می‌درخشند و شاید شما فکر نمی‌کردید هم‌‌چنان زنده و در تلاش باشند. بسیاری از آن‌ها از طریق جراحی‌های زیبایی توانسته‌اند بخشی از چهره‌ی جوانی‌شان را حفظ کنند، ولی برخی دیگر به راحتی با دنیای پیری کنار آمده‌اند. فارغ از این مسئله، این آدم‌ها به ما نشان داده‌اند در هر کاری که انجام می‌دهیم می‌توانیم به بزرگی و موفقیت برسیم. لازم به ذکر است، برخی از این سلبریتی‌ها آن‌قدر سالخورده شده‌اند که شاید متاسفانه در این لحظه که شما در حال مطالعه‌ی این مقاله هستید، دیگر در بین ما وجود نداشته باشند.
مشهورترین ستاره جهان در دوران پیری
۱. لکس لوگر، ۶۲ سال

مشهورترین ستاره جهان در دوران پیری

نقطه‌ی اوج زندگی حرفه‌ای این کشتی‌گیر مشهور به دهه‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ باز می‌گردد. لکس لوگر که با لقب “‌پکیج کامل‌”‌ شناخته می‌شود، در مسابقاتی که زیر نظر فدراسیون کشتی جهانی برگزار می‌شود و هم‌چنین، در مسابقات دبلیودبلیوئی شرکت کرده است. شاید برای‌تان جالب باشد اگر بدانید لکس لوگر سابقه‌ی بازی در تیم فوتبال میامی هاریکنز در لیگ ملی فوتبال آمریکا را نیز دارد. متاسفانه، پس از آن‌که دچار سکته‌ی نخاعی شد، مجبور بود از حضور در هر دو رقابت کنار بکشد. با وجود این، وی هم‌چنان به عنوان عضوی از گروه سلامت در دبلیودبلیوئی مشغول فعالیت است.
۲. ریچارد چمبرلین، ۸۶ سال

ریچارد چمبرلین در دهه‌ی ۱۹۶۰ با بازی در یک نقش به یاد ماندنی در مجموعه‌ی تلویزیونی دکتر کیلدر که از شبکه‌ی ان‌بی‌سی پخش شد، نام خود را ماندگار کرد. نمایش این سریال موفقیت بزرگی به همراه داشت، و همین مسئله به وی کمک کرد زندگی حرفه‌ای‌اش را چه در عرصه‌ی سینما و چه در تئاتر با قدرت آغاز کند. پیش از آن‌که مت دیمون شخصیت جیسون بورن را در فیلم هویت بورن در ۲۰۰۲ بازی کند، ریچارد چمبرلین همین نقش را در ۱۹۸۸ بازی کرده بود. از جمله فیلم‌هایی که وی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به آلن کواترمین و شهر گمشده‌ی طلا، معادن شاه سلیمان، و پرنده‌های خارزار اشاره کرد. در ۵۵ سالگی، یک مجله‌ی فرانسوی گرایش جنسی ریچارد چمبرلین را فاش کرد، و این مسئله باعث شد طرفداران این هنرمند در بهت فرو بروند. وی سال‌ها بعد در زندگی‌نامه‌اش در ۲۰۰۳ که با عنوان عشق شکست خورده منتشر شد، همجنسگرا بودن خود را تایید کرد.
۳. بیلی دی ویلیامز، ۸۳ سال

بیلی دی ویلیامز، خواننده و بازیگر آمریکایی، بیش از همه به خاطر بازی در نقش لاندو کالریسیان در فیلم جنگ ستارگان مشهور است. نخستبن حضور وی بر پرنده‌ی سینما در ۱۹۸۰ و با فیلم امپراتوری ضربه می‌زند بود. هم‌چنین، وی در فیلم متعددی ایفا نقش کرده است؛ از جمله بانو بلوز می‌خواند و بتمن ۱۹۸۲. از آن پس، وی تصمیم گرفت هنر خود را در دنیا موسیقی نیز امتحان کند و آلبوم پر آهنگ جاز خود را منتشر کرد که موفقیت تجاری بزرگی به همراه داشت.
۴. بولو یانگ، ۷۴ سال مشهورترین ستاره جهان در دوران پیری

مشهورترین ستاره جهان در دوران پیری

بولو یانگ که روزگاری در رقابت‌های پرورش اندام شرکت می‌کرد، به عنوان یکی از موفق‌ترین رزمی‌کاران و کارگردانان فیلم‌های مربوط به هنرهای رزمی شناخته می‌شود. وی هنگامی به عنوان نقش اصلی یک فیلم انتخاب می‌شود که معمولا قرار باشد در نقش یک تبه‌کار بازی کند. از جمله برخی از مشهورترین فیلم‌هایی که بولو یانگ در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به اژدها وارد می‌شود (به همراه بروس لی)، رینگ خونین (به همراه ژان کلود ون‌ دام)، و مبارزه‌ی خونین (به همراه یاسوکا کوراتا و سیمون یان) اشاره کرد. در حال حاضر، بولو یانگ ۷۴ ساله است و هم‌چنان در این صنعت به فعالیت می‌پردازد.
۵. سیدنی پوآتیه، ۹۳ سال

این بازیگر باهامایی آمریکایی از این جهت تاریخ‌ساز شده که به عنوان نخستین هنرپیشه‌ی سیاه پوستی شناخته می‌شود که جایزه‌ی اسکار را دریافت کرده است. سیدنی پوآتیه در طول پنج دهه فعالیت هنری خود بازی‌های تاثیرگذاری را به نمایش گذاشته است. از جمله دستاوردهای وی در دنیای هنر می‌توان دریافت جایزه‌ی اسکار برای بهترین بازیگر در فیلم کمدی درام زنبق‌های مزرعه، و دریافت نشان شوالیه از ملکه الیزابت دوم اشاره کرد. پوآتیه جدا از کار بازیگری در دنیای کارگردانی و تهیه کنندگی نیز فعالیت کرده است. وی واقعا توانست مسیر آفریقایی آمریکایی‌ها را در صنعت نمایش و سرگرمی تغییر دهد.
۶. جولی اندروز، ۸۴ سال

شاید همه‌ی آدم‌ها آرزو داشته باشند دوران سالخوردگی‌شان به اندازه‌ی جولی اندروز با شکوه باشد! این بازیگر که در سطح دنیا شهرت دارد، بیش‌تر به خاطر ایفای نقش به عنوان یک پرستار بچه در فیلم مری پاپینز یا به عنوان یک مدیر مدرسه در فیلم اشک‌ها و لبخندها شناخته می‌شود. وی را به عنوان زنی می‌شناسند که هم‌زمان از چندین مهارت برخوردار است: بازیگری، خوانندگی، و رقص. درست است که جولی اندروز ۸۴ ساله است، ولی هم‌چنان به بازیگری ادامه می‌دهد. جدیدترین پروژه‌ی وی صداپیشگی در انیمیشن من نفرت‌انگیز ۳ بود که در این انیمیشن، وی به مادر گرو صحبت می‌کرد.
۷. باب بارکر، ۹۶ سال مشهورترین ستاره جهان در دوران پیری

مشهورترین ستاره جهان در دوران پیری

احتمالا بیش‌تر مردم آمریکا با مسابقه‌ی تلویزیونی محبوبی به نام این قیمت درست است! خاطره دارند. این مسابقه به مدت بیش از سی و پنج سال با مجری‌گری باب بارکر برگزار می‌شد. هم‌چنین، وی در مراسم انتخاب دختر شایسته‌ی جهان و دختر شایسته‌ی آمریکا نیز مجری‌گری کرده است. وی پس از درگیری با برخی مشکلات سلامتی از جمله سانحه‌ی رانندگی و سرطان پوست وارد دنیای بازنشستگی شد.
۸. دبی هری، ۷۵ سال

دبی هری نه تنها در عرصه‌ی بازیگری استعداد دارد، بلکه در دوران جوانی به عنوان مدل نیز فعالیت داشته است؛ ولی آن‌چه باعث شهرت وی شده است، و به نظر می‌رسد استعداد بیش‌تری در آن داشته باشد، دنیای موسیقی است. وی تنها خواننده‌ی گروه بلوندی بود؛ گروه بلوندی یک گروه راک آمریکایی است که آهنگ‌های مشهور و محبوبی از جمله “‌قلب شیشه‌”‌، “‌جذبه‌”‌، و “‌مرا صدا کن‌”‌ را تولید کرده است. گروه بلوندی به عنوان گروهی پیشرو در موج نو زیرگروه راک، و هم‌چنین، به عنوان یکی از موفق‌ترین گروه‌های موسیقی در دهه‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ شناخته می‌شود. دبی هری ۶۰ تجربه‌ی بازیگری را نیز در کارنامه دارد؛ وی در فیلم‌هایی از جمله سرزمین پلیس، ویدئودروم، و اسپری مو ایفای نقش کرده است.
۹. سالی فیلد، ۷۳ سال

آیا می‌توانید باور کنید این بانوی با استعداد تقریبا به مدت ۶۰ سال در صنعت نمایش و سرگرمی فعال بوده است؟‌ در واقع، وی حرفه‌ی بازیگری‌اش را در ۱۹ سالگی و با حضور در فیلم دختر کوچک شروع کرد. این کمدی موقعیت نتوانست به در فصل‌های بعدی ادامه پیدا کند؛ با این حال، سالی فیلد توانست در مجموعه‌ی تلویزیونی راهبه پرنده ایفای نقش کند؛‌ این مجموعه در سه فصل از تلویزیون پخش شد. وی در ادامه در چند پروژه‌ی کوچک دیگر نیز حضور یافت، از جمله فیلم تلویزیونی سیبل، راهبه‌ی پرنده، دختری با قدرت مضاعف، و برادران و خواهران. وی هم‌چنین با حضور در فیلم‌های مشهوری نظیر خانم داوت‌فایر و فارست گامپ وارد صنعت سینما شد. با وجود این، وی به خاطر هنرنمایی در فیلم‌های نورما ری و مکان‌هایی در قلب دو جایزه‌ی اسکار دریافت کرده است. وی مسلما استعداد فوق‌العاده‌ای در وجود خود و جایگاه ویژه‌ای در قلب طرفداران‌اش دارد؛ و به خاطر همین‌ها، به نظر نمی‌رسد برنامه‌ای برای توقف فعالیت‌های‌اش داشته باشد.
۱۰. کریستوفر پلامر، ۹۰ سال

در این مقاله، درباره‌ی جولی اندروز صحبت کرده‌ایم؛ و حالا نوبت به هم‌بازی وی در فیلم اشک‌ها و لبخندها رسیده است! این هنرپیشه‌ی کانادایی در این فیلم موزیکال در نقش کاپیتان فون تراپ ظاهر شد؛ به این حال، کریستوفر پلامر شهرت خود را از هنرنمایی‌های بی‌نظیرش در صحنه‌ی تئاتر به دست آورد. وی را می‌توان به عنوان برترین هنرپیشه‌ی نمایشنامه‌های شکسپیر در آمریکای شمالی در قرن بیستم لقب داد! هم‌چنین، وی به عنوان پیرترین هنرپیشه‌ای که توانسته‌ است جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل را در ۸۲ سالگی دریافت کند، یک رکوردشکن محسوب می‌شود. وی هم‌چنان در این صنعت فعالیت می‌کند، و به تازگی در اسکار ۲۰۱۷ برای هنرنمایی در فیلم تمام پول‌های جهان نامزد دریافت جایزه شد.
۱۱. لونی اندرسون، ۷۴ سال

مشهورترین ستاره جهان در دوران پیری

لونی اندرسون زیبا، بیش از همه، به خاطر بازی در نقش جنیفر مارلو در مجموعه‌ی تلویزیونی کمدی موقعیت دبلیوکی‌آرپی در سینسیناتی در ذهن طرفداران ماندگار شده است. وی را با هنرپیشه‌های اسطوره‌ای نظیر جین منسفیلد و مریلین منسون مقایسه می‌کنند؛ هم‌چنین، وی در جشنواره‌های فاخر متعددی نامزد شده و جوایز بسیاری نیز دریافت کرد است. وی در فیلم‌های مطرح بسیاری ایفای نقش کرده، و این فرصت را داشته است تا بتواند داستان زندگی جین منسفیلد را از پرده‌ی سینما برای مخاطبان تعریف کند!
۱۲. رابرت فولر، ۸۶ سال

رابرت فولر به خاطر ایفای نقش در مجموعه‌ی تلویزیونی و درام پزشکی وضعیت اضطراری! به شهرت رسید؛ با این حال، وی در ژانر وسترن نیز آثار متعددی دارد. وی در دهه‌ی ۱۹۶۰ در پروژه‌های تلویزیونی نظیر لارامی و واگن قطار خوش درخشید. شاید برای‌تان جالب باشد، وی پس از بازنشستگی از دنیای بازیگری به شمال تگزاس رفت. شمال تگزاس مکانی است که برای کابوی‌هایی نظیر رابرت فولر بسیار عالی است.
۱۳. لی میجرز، ۸۱ سال

لی میجرز یکی از محبوب‌ترین بازیگران دهه‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ میلادی بود. وی با ایفای نقش در سریال‌های محبوب تلویزیونی از جمله پسر پاییز و مرد شش میلیون دلاری نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. وی به مدت ۹ سال با فارا فاست، بازیگر مشهور فیلم مجموعه تلویزیونی فرشتگان چارلی زندگی مشترک داشت. در آن روزها، آن‌ها به عنوان زوج قدرتمندی در دنیای بازیگری شناخته می‌شدند؛ زیرا جایگاه هر دو از لحاظ قدرت و سابقه‌ی بازیگری بسیار بالا بود.
۱۴. پریسیلا پریسلی، ۷۵ سال

مشهورترین ستاره جهان در دوران پیری

شاید باورش سخت باشد که یک نوجوان معمولی با الویس پریسلی ملاقات کند و در آخر بتواند با سلطان پاپ ازدواج کند و از وی بچه‌دار نیز بشود! ازدواج آن‌ها در ۱۹۷۳ پایان یافت؛ البته پیش از آن‌‌که حرفه‌ی بازیگری را به طور جدی پیگیری کند و بتواند میلیون‌ها دلار از این کسب و کار به دست بیاورد. الویس در ۱۹۷۷ درگذشت، و برای دختر خود تنها میراثی به ارزش ۱ میلیون دلار به جای گذاشت. خوشبختانه، پریسیلا توانست تجارت الویس پریسلی را بار دیگر به سمت موفقیت سوق دهد، و با قدرت توانست آن‌چه را به لیسا ماری پرسلی به ارث رسیده بود، به ۱۰۰ میلیون دلار افزایش دهد. آفرین پریسیلا! شما هم آرزو می‌کنید ای کاش دختر چنین مادری بودید؟
۱۵. تینا لوئیس، ۸۶ سال

تینا لوئیس سابقه‌ی بسیار طولانی در حرفه‌ی بازیگری در سینما دارد؛ با این حال، بیش‌تر طرفداران، وی را به خاطر هنرنمایی در نقش جینجر گرانت در مجموعه‌ی تلویزیون کمدی موقعیت و کلاسیک آمریکایی جزیره گیلیگن به یاد می‌آورند. با این حال، شاید شما ندانید که وی در واقع، به خاطر اجراهای‌اش در تئاتر برادوی توانست در صنعت نمایش و سرگرمی به پیشرفت برسد. شاید وی از دنیای بازیگری خداحافظی کرده باشد، ولی وی هم‌چنان به عنوان یکی از اعضای آکادمی معتبر علوم و هنرهای سینما و هم‌چنین، اکتورز استودیو فعالیت می‌کند. وی کتاب‌های متعددی را از خود منتشر کرده است؛ از جمله کتاب‌هایی مخصوص کودکان. وی یکی از طرفداران تحصیل و سوادآموزی است؛ و به همین خاطر نیز در سازمان غیر انتفاعی لرنینگ لیدرز در شهر نیویورک به صورت داوطلب فعالیت می‌کند. وی در مصاحبه‌ای گفته است، یادگیری مهارت‌های خواندن و نوشتن برای کودکان کم سن و سال از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا این مهارت‌ها به آن‌ها کمک می‌کنند “‌اعتماد به نفس، قدرت تصمیم گیری به صورت مستقل، و باور به توان بالقوه‌ی خود‌”‌ را به دست بیاورند. وی مسلما یک الگوی بسیار عالی برای جوانان است.
۱۶. ویکتوریا پرینسیپال، ۷۰ سال

بیش‌تر طرفداران سریال‌های تلویزیونی، ویکتوریا پرینسیپال را به خاطر هنرنمایی در مجموعه‌ی تلویزیونی احساسی دالاس به یاد می‌آورند. وی در ۷۰ سالگی خط تولید محصولات مراقبت از پوست را مدیریت می‌کند؛ وی هم‌چنین، کتاب‌هایی در زمینه‌ی سلامت، زیبایی، و تناسب اندام را منتشر کرده است.
۱۷. جیمی کارتر، ۹۵ سال

یکی دیگر از روسای جمهور ایالات متحده نیز در این فهرست حضور دارد! در حقیقت، جیمی کارتر پس از جرج اچ. دابلیو بوش دومین رئیس جمهوری است که به ۹۰ سالگی رسیده است. کارتر به عنوان سی و نهمین رئیس جمهور ایالات متحده توانسته است به دستاوردهای زیادی در زندگی برسد. با وجود این، بزرگ‌ترین دستاورد وی در زمان ریاست جمهوری‌اش، سیاست خارجی وی بود. وی تا به امروز به عنوان یکی از طرفداران حقوق بشر و الهام بخش بسیاری از آدم‌ها هم‌چنان در حال فعالیت است.
۱۸. آن مارگرت، ۷۹ سال

مشهورترین ستاره جهان در دوران پیری

این زن زیبا و با استعداد به خاطر صدای فوق‌العاده‌ و مهارت‌های شگفت‌انگیز بازیگری‌اش بسیار مشهور شد. این مجموعه از استعدادها باعث شد وی بتوانید نقش‌های خوبی را در فیلم‌های موزیکال مطرحی از قبیل خداحافظ پرنده و ویوا لا وگاس بازی کند. وی آهنگ‌های متعددی را ضبط کرده است و جوایز بسیاری نیز به خاطر مهارت‌های عالی‌اش در زمینه‌های موسیقی و بازیگری به دست آورده است. وی تا به همین امروز نیز به فعالیت خود در زمینه‌ی بازیگری ادامه داده است.
۱۹. سالی استروتهرس، ۷۳ سال

سالی استروتهرس با حضور در سریال تلویزیونی همه در یک خانواده در نقش گلوریا استیویچ برای نخستین بار توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. با وجود این، شاید آدم‌های مسن‌تر وی را در نقش بابیت در سریال تلویزیونی دختران گیلمور بهتر بشناسند. وی که اکنون ۷۳ سال دارد، هم‌چنان در حرفه‌ی بازیگری فعال است و به حضور در پروژه‌های تلویزیونی، سینمایی، و نمایشی ادامه می‌دهد. وی هم‌چنین در کارهای انسان‌دوستانه نیز شرکت می‌کند؛ وی به عنوان سخنگوی سازمان‌های خیریه‌ی چایلد فاند و مدارس مکاتباتی بین‌المللی فعالیت دارد.
۲۰. آدرین باربو، ۷۵ سال

شاید شما هم با این نظر موافق باشید که آدرین باربو زیبا و جذاب مانند قالی کرمان است. وی در ۱۹۷۱ در تولید اصلی نمایش موزیکال و کلاسیک گریس در نقش ریزو بازی کرد. وی توانست استعدادهای خود را در عرصه‌ی بازیگری، رقص، و خوانندگی به طور هم‌زمان به نمایش در آورد. وی در ۱۹۷۲ نقش کارول ترینور را در سریال تلویزیونی و کمدی موقعیت مد بازی کرد. از آن پس، وی در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی حضور یافت؛ آخرین حضور وی به عنوان بازیگر به عنوان هنرپیشه‌ی مهمان در یک سریال تلویزیونی در ۲۰۱۵ بود.
۲۱. بورلی کلی‌یری، ۱۰۴ سال

این نویسنده‌ی محبوب کودکان و نوجوانان که اکنون ۱۰۴ ساله شده، میراث تحسین برانگیز از خود به جای گذاشته است. بورلی کلی‌یری از همان ابتدای انتشار کتاب‌های‌اش در ۱۹۵۱ تاکنون موفق شده است بیش از ۹۱ میلیون نسخه از کتاب‌های‌اش را به فروش برساند. یکی از مشهورترین شخصیت‌هایی که وی به دنیا معرفی کرده هنری هاگینز و سگ‌اش ریزبی است. وی به خاطر تلاش‌ها و فعالیت‌های‌اش در عرصه‌ی ادبیات نامزد جوایز متعددی شده و بسیاری از آن‌ها را نیز به دست آورده است. این نویسنده‌ی با استعداد هم‌اکنون در یک خانه سالمندان در کارمل ولی کالیفرنیا زندگی می‌کند.
۲۲. جیمی لایدن، ۹۷ سال

مشهورترین ستاره جهان در دوران پیری

درست است که برخی از آدم‌ها فقط به خاطر رسیدن به شهرت وارد دنیای بازیگری می‌شوند، ولی جیمی لایدن جزء این آدم‌ها نیست. در آغاز، وی با این نیت وارد این حرفه شد که بتواند خرج والدین و خانواده‌اش را در بیاورد، ولی به مرور عاشق این هنر شد. وی در یک خانواده‌ی پر جمعیت کاتولیک ایرلند متولد شد، و برای آن‌که بتواند نام خود را سر زبان‌ها بیندازد، مجبور بود با چالش‌های زیادی دست و پنجه نرم کند. و در نهایت، وقتی پا به تئاتر برادوی گذاشت و بعدها نیز توانست در پروژه‌های سینمای حاضر شود، به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد. وی هم‌چنین به عنوان یکی از سازندگان سریال مشهور MAS*H نیز شناخته می‌شود.
۲۳. کارن مارش دال، ۱۰۱ سال

از دوران فیلم‌های صامت بازماندگان چندانی وجود ندارد؛ به همین خاطر، واقعا خوشحال هستیم که افرادی مانند کارن مارش دال هم‌‌چنان زنده‌ هستند. وی نه تنها یک بازیگر است، بلکه رقصنده‌ی با استعدادی نیز هست؛ بهترین نمونه‌های رقص این هنرمند را می‌توانید در فیلم‌های دختر زیگفلد و جادوگر شهر از ببینید که به عنوان بدل به جای جودی گارلند رقصید. وی در ۱۹۴۹ دچار سانحه‌ی هوایی شد، ولی توانست از این اتفاق جان سالم به در ببرد و از زندگی دوم خود نیز به بهترین شکل استفاده کند. در آن حادثه، پزشکان تصمیم داشتند پای وی را قطع کنند، ولی جراحت وی درمان شد، و به زودی توانست به دنیای رقص بازگردد.
۲۴. مارج چامپیون، ۱۰۰ سال

همه‌ی ما احتمالا یک بار در زندگی‌مان انیمیشن کلاسیک سفید برفی و هفت کوتوله را دیده‌ایم یا حداقل چیزی درباره‌ی آن شنیده‌ایم. و حالا جالب است بدانید، سفید برفی دقیقا بر اساس فیزیک مارج چامپیون ساخته شد؛ وی در طول فرایند تولید این انیمیشن به عنوان مدل برای رقص و حرکات این شخصیت انتخاب شده بود. وی بیش‌تر شهرت‌اش را به خاطر استعدادش در طراحی رقص و رقصندگی به دست آورد. مسلما تمام تمرین‌ها و تلاش‌های‌اش برای رسیدن به جایگاه یک رقصنده‌ی سطح بالا باعث شده‌اند وی در ۱۰۰ سالگی نیز این‌چنین شاداب و سرزنده باشد.
۲۵. جویس راندولف، ۹۵ سال

بسیاری از مخاطبان از این‌که سریال تلویزیونی کمدی موقعیت مورد علاقه‌شان، هانی‌مونرز، بیش‌تر از یک فصل طول نکشید و نصف کاره رها شد، بسیار ناامید شدند، ولی همین یک فصل آن‌چنان درخشان بود که باعث شد ستارگان آن از لحاظ حرفه‌ای پیشرفت کنند. این روزها، جویس راندولف تنها بازمانده از چهار شخصیت اصلی این سریال است. وی پس از موفقیت هانی‌مونرز توانست در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی بازی کند. با وجود این، وی فعالیت حرفه‌ای خود را به سینما محدود نکرد، و در تئاتر برادوی نیز حضور داشت.
۲۶. شاهزاده فیلیپ، ۹۹ سال

مشهورترین ستاره جهان در دوران پیری

شاید برای‌تان جالب باشد اگر بدانید، شاهزاده فیلیپ پیش از آن‌که با ملکه الیزابت دوم در انگلیس ازدواج کند، عضو دو خاندان سلطنتی بوده است. وی عضو دو خاندان سلطنتی متعلق یونان و دانمارک است، و همین مسئله نیز نقش مهمی در موفقیت وی در ازدواج با ملکه الیزابت دوم داشت. از زمان ازدواج آن‌ها در ۱۹۴۷ تاکنون، زندگی اجتماعی شاهزاده فیلیپ همواره در کنار ملکه سپری شده، و وی در رویدادها و مراسم مهم همیشه در کنار ملکه حضور داشته است. وی همیشه با جذابیت و شوخ طبعی بسیار دوست داشتنی‌اش به امور رسیدگی می‌کند، و شاید همین مسئله گاهی اوقات تا حدودی برای‌اش دردسرساز شده باشد!
۲۷. جری لی لوئیس، ۸۴ سال

جری لی لوئیس در یک خانواده‌ی فقیر و مذهبی به دنیا آمد؛ خانواده‌ای که جهت خرید پیانو برای فرزند با استعدادشان مجبور شدند خانه‌شان را بفروشند! خوشبختانه، این قمار نتیجه‌بخش بود؛ زیرا این کار آغازی برای زندگی حرفه‌ای جری لی لوئیس در عرصه‌ی موسیقی بود. وی که با لقب “‌ The Killer‌”‌ نیز شناخته می‌شود، پس از آن‌که توانست آهنگی را با همکاری یکی از خویشاوندان نزدیک‌اش جی‌. دبلیو. براون، بنویسد و به فروش برساند، نام خود را سر زبان‌ها انداخت. مشتری وی کسی نبود به جز سام فیلیپس، رئیس شرکت سان رکوردز. در آن زمان، رسم نبود که خوانندگان آهنگی را بخوانند که فرد دیگری آن را نوشته باشد؛ بنابراین، وی نه تنها از این جهت، بلکه هم‌چنین به خاطر آن‌که توانست پیانو را وارد راک اند رول کند، به عنوان یک پیشرو شناخته می‌شود. وی نخستین بار در ۱۶ سالگی ازدواج کرد، و پس از آن، ۶ بار طلاق گرفت. وی با مشکلات شخصی و تراژدی‌های متعددی دست و پنجه نرم کرد؛‌ از جمله این‌که فرزندان‌اش را از دست داد و با اعتیادش به الکل مبارزه کرد. خوشبختانه، لوئیس توانست بر تمام این مشکلات غلبه کند و هم‌چنان تا به امروز بتواند به هنرنمایی خود ادامه دهد.
۲۸. ملکه الیزابت دوم، ۹۴ سال

وقتی پادشاه تایلند در ۱۳ اکتبر ۲۰۱۶ درگذشت، ملکه الیزابت دوم به تنها فرمانروایی در تاریخ تبدیل شد که دارای طولانی‌ترین دوره‌ی سلطنت است. وی دوره‌ی سلطنت خود را در ۲۵ سالگی به عنوان ملکه‌ی انگلیس و دیگر قلمروهای مشترک‌المنافع، پس از مرگ پادشاه جرج ششم، در ۱۹۵۲ آغاز کرد. از آن تاریخ تا به امروز، ۶۸ سال از دوره‌ی سلطنت وی می‌گذرد. وی به خاطر مهارت‌های عالی‌اش در روابط عمومی و تلاش‌های‌اش برای کمک به مستعمرات پیشین بریتانیا از محبوبیت بالایی برخوردار است.
۲۹. کارول چانینگ (درگذشته در ۲۰۱۹)

متاسفانه، کارول چانینگ در ۲۰۱۹ در ۹۷ سالگی درگذشت. کارول چانینگ عمده‌ی موفقیت خود را در حوزه‌ی نمایش مدیون صدا و قدرت آوازخوانی فوق‌العاده‌‌اش است. وی در فیلم‌های موزیکالی نظیر میلی کاملا مدرن، آقایان مو طلایی‌ها را ترجیح می‌دهند، و سلام دالی! ایفای نقش کرد. چانینگ همیشه مراقب خوردن و آشامیدن‌اش بود؛ این مسئله را می‌توان هنگام مشاهده کرد که وی حتی در ۹۷ سالگی نیز بسیار خوش هیکل بود. متاسفانه، وی از این دنیا رفت و راز خوش هیکلی‌اش را با ما در میان نگذاشت.
۳۰. اونور بلکمن، (درگذشته در ۲۰۲۰)

متاسفانه، اونور بلکمن در ۵ آوریل ۲۰۲۰ در ۹۴ سالگی دیده از جهان فرو بست. این زن جذاب بریتانیایی برای نخستین بار به خاطر هنرنمایی‌اش در سریال تلویزیونی اونجرز در نقش کتی گیل توجه بینندگان را به خود جلب کرد. عملکرد وی نظر عوامل انتخاب بازیگر را نیز جلب کرد، و اندکی بعد، نقش خاطره‌انگیز پوسی گارول در سومین فیلم از سری فیلم‌های جیمز باند به نام پنجه طلایی به وی پیشنهاد شد. این بازیگر زن فیلم جیمز باند، علی‌رغم افزایش سن نیز هم‌چنان جذاب بود. شاید مهارت‌های وی در هنرهای رزمی و رژیم غذایی‌ وی برای رسیدن به تناسب اندام باعث شدند وی از همان دوران جوانی جذاب و شاداب باشد. مسلما همه‌ی ما آرزو داریم ای کاش بتوانیم در سنین پیری مانند اونور بلکمن باشیم.
۳۱. نَنِت فبری (درگذشته در ۲۰۱۸)

متاسفانه، ننت فبری در ۲۲ فوریه ۲۰۱۸ در ۹۷ سالگی از دنیا رفت. این هنرمند بزرگ نیز با وجود آن‌که از بین ما رفته است، ارزش حضور در این فهرست را دارد. ننت فبری زندگی حرفه‌ای خود را در صنعت نمایش و سرگرمی در نمایش‌های وودویل آغاز کرد؛ وی در این نمایش‌ها توانست مهارت‌ها و استعدادهای خود را در زمینه‌ی خوانندگی و رقص به دیگران ثابت کند. وی پیش از آن‌که وارد دنیای سینما شود و بتواند جوایز تونی و امی را از آن خود کند، راه خود را به سمت تئاتر برادوی باز کرده بود. وی در دورانی کودکی و نوجوانی، خاطرات خوشی از مدرسه و تحصیل نداشت؛ زیرا از جانب اطرافیان تحت فشار بود که دارای اختلال یادگیری است. وی بعدها متوجه شد از نوعی اختلال شنوایی رنج می‌برد. آگاهی از این مسئله باعث شد فبری تا لحظه‌ی مرگ خود در فوریه‌ی ۲۰۱۸ به یکی از طرفداران حقوق ناشنوایان تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *