ختن بهترین عطر زنانه در بازار انبوهی از انواع و اقسام ادکلن‌ها کار سختی است و اگر به دنبال خرید ادکلنی برای همسر، مادر یا دوست‌تان هستید یا فقط می‌خواهید ادکلنی با رایحه‌ای طراوت‌بخش برای خودتان بخرید، ما برای‌تات چاره‌اندیشی کرده‌ایم.

۳۵ بهترین عطر زنانه دنیا که بسیار خوشبو و پرفروش هستند

نوشتار حاضر فهرستی است از ۳۵ بهترین عطر زنانه برای بهار و تابستان و چند گزینه‌ی طبیعی نیز برای کسانی که از مواد شیمیایی متنفر هستند، آماده کرده‌ایم. آن‌چه ما در مورد ادکلن‌های قید شده در این نوشتار دوست داریم این است که شما می‌توانید آن­ها را هم در بهار و هم در تابستان استفاده کنید.

مطلب مرتبط:۹ تصور غلط درباره استفاده از عطر و ادکلن
۱. Derek Lam 10 Crosby Silent St.

۲۲ عطر برتر این فصل برای زنان

این رایحه ملایم،‌فلورال (گل‌بو) و طراوت‌بخش، با نوت‌های از آکورد خالص، آکورد فلورال (گل‌بو) و مشک سفید واقعا بهترین عطر زنانه است.
۲. Chloé Eau de Parfume

۲۲ عطر برتر این فصل برای زنان

نوت‌های ملایم، سبک و دلنشین گل صدتومانی، گل سرخ، عسل و چوب سدر شما را مدهوش میکنند و در بهترین جای فهرست بهترین عطر زنانه قرار می گیرند.
۳. Jo Malone Peony & Blush Suede Cologne

بهترین عطر زنانه

ترکیبی بهارانه از عطر گل صدتومانی، سیب قرمز، گل یاس، ‌گل سرخ و گل میخک در ترکیب با رایحه‌ی چرم مخمل می تواند زیباترین عطر جهان باشد.
۴. Chanel ‘Chance’

بهترین عطر زنانه

رایحه‌ای طراوت‌بخش، ملایم، میوه‌ای و مست‌کننده. یکی از بهترین ادکلن‌هایی که اخیرا شنل ارائه کرده‌است و در فهرست بهترین عطر زنانه قرار گرفته است.
۵. Atelier Cologne Clémentine California Cologne Absolue Pure Perfume

بهترین عطر زنانه

رایحه‌ای شیرین مرکبات با نوت‌های سبزی از سرو کوهی و ماندارین. سرو و فلفل در پایه‌ای گرم از وتیور،‌چوب صندل و بادیان رومی با هم ترکیب می‌شوند.
۶. Yves Saint Laurent Black Opium Floral Shock Eau de Parfum

۲۲ عطر برتر این فصل برای زنان

جدیدترین رایحه‌ی بلک اوپیوم دارای رایحه‌‌ی وانیل و قهوه‌ است که با نوت‌های فلورالِ گاردنیا و شکوفه‌های پرتقال ترکیب شده‌است.
۷. Tom Ford Private Blend Cafe Rose Eau de Parfum

بهترین عطر زنانه

این ادکلن که برای عاشقان عطر گل رز عالی است، نوت‌های رزین، چوب صندل و پچولی (نعناع هندی) را در کنار هم ترکیب کرده‌است.
۸. Commodity Rain

۲۲ عطر برتر این فصل برای زنانر

رایحه‌ای ملایم و طراوت‌بخش که نوت‌های گل شاه‌پسند، نیلوفر آبی، شبنم و گل یاس را با هم ترکیب می‌کند. مانند قدم زدن در باغ و زیر باران!
۹. Kiehls Musk Eau de Toilette Spray

۲۲ عطر برتر این فصل برای زنان

ترکیبی از عطر مرکبات و گل‌ها که در پایه به رایحه‌ای گرم از تونکا، پچولی سفید و مشک ختم می‌شوند.
۱۰. Escada Agua del Sol

۲۲ عطر برتر این فصل برای زنان

این ادکلن که برای عاشقان عطر میوه عالی است، رایحه‌ی ماندارین، زردآلو و چوب صندل را با هم ترکیب می‌کند.
۱۱. Hermes ’24 Faubourg’ Perfume for Women

۲۲ عطر برتر این فصل برای زنان

رایحه‌ی اولیه از گل‌های سفید، عطر چوب، وانیل گرم و عنبر تشکیل شده‌است. این ادکلن رایحه‌ی خاک جذابی دارد و ماندگاری آن بسیار بالا است.
۱۲. Maison Margiela Replica Fantasies Dancing On The Moon

۲۲ عطر برتر این فصل برای زنان

رایحه‌ای اسرارآمیز همراه با نوت‌هایی از آلدئید، توت خاردار هندی، یاس رازقی، پلومریا، زنبق، چوب کشمیری و آکوردهایی از عنبر و مشک.
۱۳. Flowerbomb by Viktor & Rolf

۲۲ عطر برتر این فصل برای زنان

این ادکلن محبوب هنوز هم پیروز میدان است. نوت‌هایی ملایم از گل یاس، رز، ‌ارکید زنبوری و پچولی.
۱۴. Jo Malone ‘Wood Sage and Sea Salt’ Perfume

۲۲ عطر برتر این فصل برای زنان
۱۵. Juliette Has A Gun Not A Perfume

۲۲ عطر برتر این فصل برای زنان

خانم‌هایی که به عطر حساسیت دارید، شاد و مسرور باشید! این ادکلن که تنها یک نت به نام ستالوکس دارد را می‌توانید به تنهایی استفاده کنید یا آن را با عطر دیگری ترکیب کنید.
۱۶. VERED Blue Violet Perfume

۲۲ عطر برتر این فصل برای زنان

این ادکلن که ارگانیک و گیاهی است و ماده‌ی شیمیایی ندارد، ‌ترکیبی کامل از رایحه‌ی چوب و گل است.
۱۷. CLEAN Reserve Citron Fig

۲۲ عطر برتر این فصل برای زنان

رایحه‌ی تر و تازه‌ی مرکبات! ترکیبی از انجیر، زنجبیل و لیمو … با پایه‌ی ملایم چوب صندل، چوب سدر و مشک. می­توان این ادکلن را با ادکلن‌های دیگر CLEAN ترکیب کرد!
۱۸. Chanel No 19 Eau de Parfum Spray

۲۲ عطر برتر این فصل برای زنان

رایحه‌ای از شنل که درکش کمی دشوار است! رایحه‌ای قوی از نوت‌های چوب و گل،‌ یاسمن،‌ رز،‌ یلانگ یلانگ، چوب صندل و خزه که عطری برای بهترین عطر زنانه دنیا فراهم می کند.
۱۹. Diptyque Geranium Odorata Fragrance

۲۲ عطر برتر این فصل برای زنان

رایحه‌ی این ادکلن جزو گروه بویایی چوب و گل است، ‌نوت‌هایی تازه که برای این فصل عالی هستند.
۲۰. Pinrose Lil’ Dipper

۲۲ عطر برتر این فصل برای زنان

این ادکلن ترکیبی است از گل صدتومانی،‌ ماندارین و چوب صندل. لیل دیپر را می‌توانید با رایحه‌ی دیگر کمپانی پین‌روز به نام Sun Saint ترکیب کنید تا عطر و بوی مخصوص به خودتان را داشته باشید.
۲۱. Bottega Veneta

بهترین عطر زنانه

رایحه‌ای تر و تازه، خاص و ظریف! ترکیبی از آلو و فلفل صورتی در ترکیب با نوت‌هایی از یاس رازقی که واقعا بهترین عطر زنانه دنیا را رقم می زند.
۲۲. Berdoues Assam Of India

بهترین عطر زنانه

رایحه‌ای از خاک و چوب، که با مرکبات شهر مانتون، چای هندی و رایحه‌ی شهوانی چوب صندل ترکیب می‌شود.
۲۳. Marc Jacobs Fragrances Daisy Eau So Fresh

Marc Jacobs Fragrances Daisy Eau So Fresh

یکی از محبوب‌ترین عطرهای Marc Jacobs، عطری به نام «Daisy» که به یک علت محبوب همگان است. این عطر جوانانه‌ و تازه است و باعث می‌شود شما بویی شبیه علفزار مملو از شکوفه‌های بهاری بدهید. این عطر برای استفاده‌ی روزانه یا مواقعی که می‌خواهید بویی فوق‌العاده زنانه داشته باشید واقعا حیرت انگیز است. این عطر نه تنها به شدت بوی گل می‌دهد بلکه بوی مخلوطی از میوه‌ها را نیز می‌دهد. فوق‌العاده است نه؟ ما شدیدا استفاده از این یک مورد را به شما پیشنهاد می‌کنیم، له خثوث اگر در زمینه‌ی استفاده از عطر تازه کار هستید.
۲۴. Chanel Coco Mademoiselle Eau De Perfume

هر بانویی به یک Chanel در زندگی نیاز دارد. و چه راهی بهتر از آن که بویی شبیه به Chanel داشته باشید؟ Coco Mademoiselle یکی از پیشرفته‌ترین و شیک‌ترین عطرهای موجود در بازار است. بویی شبیه مرکبات و تند دارد، اما ماندگار است، و کم کم به رایحه‌ی مسحور کننده‌ی گل‌ها تبدیل می‌شود و فقط کمی بوی مشک و وانیل می‌دهد. اوه! واقعا اغوا کننده نیست؟ حتی بطری زیبای آن نیز شیک بودن خاصی به میز آرایش‌تان می‌بخشد. اگر بوی نعناع هندی را دوست داشته باشید، این رایحه‌ی کلاسیک همیشه باب روز درست برای شما ساخته شده است.
۲۵. Tom Ford Black Orchid

Tom Ford Black Orchid

برای تمام شما بانوان که بوهای قوی و مشک مانند را دوست دارید، Tom Ford Black Orchid رایحه‌ی جام مقدس خواهد بود. دوستان، درون بطری رایحه‌ی شهوت‌انگیز ناب وجود دارد. این یکی مخلوطی از قارچ سیاه و کانانگا است که با کمی ترنج و انگور فرنگی سیاه ترکیب شده است. اگر از بوی سبک و ظریف خوش‌تان می‌آید، این عطر به دردتان نمی‌خورد. فقط کافی است کمی از این عطر را به خود بزنید چون ماندگاری دراز مدتی دارد، حتی در یک روز داغ تابستانی. مواظب باشید بیش از اندازه از این عطر استفاده نکنید. چون این عطر برای شب‌های خاص عالی است، پس از الان می‌دانید که برای قرار شام بعدی‌تان چه عطری به خودتان بزنید!
۲۶. Lancome La Vie Est Belle

آیا از رایحه‌های منحصر به فرد لذت می‌برید؟ پس، Lancome La Vie Est Belle عطری بسیار عالی، جوانپسند و گل‌بو و بی‌نظیر برای شما است. این عطر بوی شیرینی دارد و ترکیبی از رایحه‌های شکوفه‌های زنبق، یاس، و پرتقال همراه با نعناع هندی است که رگه‌هایی از عطر انگور فرنگی سیاه و گلابی نیز درآن به چشم می‌خورد. این عطر تمام طول روز می‌ماند و هم برای استفاده در روز خوب است هم برای استفاده در شب. این مورد برای خانم‌های جوان ایده‌آل است، و تنها یک پاف کوچک از آن کافی است تا کاری کند شما بویی شبیه باغی پر از شکوفه‌های شیرین بدهید.
۲۷. Jo Malone English Pear & Freesia Cologne

Jo Malone’s English Pear and Freesia Cologne، یکی از عطرهای بسیار تازه و تمیز و کاملا کلاسیک است. این عطر رایحه‌ی دوست داشتنی سیب و رگه‌هایی ظریف از گیاه فریزیا و گلابی، آن را به انتخابی بی نظیر برای استفاده‌ی روزانه تبدیل می‌کند. حتی بطری آن نیز باکلاس و ساده است و روی میز آرایش‌تان جلوه‌ای زیبا خواهد داشت. این عطر قطعا برای هر کسی یکی از ضروریات است.
۲۸. Victoria’s Secret Bombshell Eau De Parfum

Victoria’s Secret Bombshell برای خانم‌های تمام سنین یک عطر همیشه محبوب و بی نظیر تابستانی است. بوی گل صد تومانی در ترکیب با میوه‌ی گل ساعتی و وانیل چیزی از DIVINE کم ندارد! بوی شیرین با ظرافتی دارد که حتی برای بینی‌های فوق‌العاده حساس هم کمی آزاردهنده نیست. بطری آن نیز بسیار خوب طراحی شده است و زیبا و گران‌قیمت به نظر می‌رسد. این عطر در بین مقرون به صرفه‌ترین عطرهای محبوب به شمار می‌آید که تمام شما خانم‌ها لازم است حتما آن را امتحان کنید.
۲۹. Gucci Bloom Eau De Parfum

به احترام ساخت این عطر دلپسند برای گوچی کلاه از سر بر می‌داریم! این عطر شورانگیز، و در عین حال ساده و با کلاس است. رایحه‌ی آن یک بوی قدرتمند دارد اما نه آنقدر که تحمل پذیر نباشد. این عطر برای خانم‌ها در هر رده‌ و گروه سنی مناسب است و در طول سال قابل استفاده است. اگر به دنبال یک رایحه‌ی زنانه و ظریف می‌گردید، این عطر درست برای شما ساخته شده است!
۳۰. Burberry Eau De Parfum

آه، عطری با نشان Burberry انتخابی با کلاس برای بانوان است! این عطر مخلوطی زیبا از هلو، زردآلو، وانیل، و مشک است با اثراتی از سیب، گلابی، چوب صندل و مشک. از لطافت این عطر خوش‌تان خواهد آمد چون برای استفاده در روز بسیار خوب است. این عطر ابتدا بوی میوه‌ و کمی هم بوی مشک می‌دهد، اما با گذر زمان به یک بوی خاص چوب مانند تعدیل می‌شود. هر کسی می‌تواند بفهمد شما عطر Burberry زده‌اید چون این امضاء آن‌ها است.
۳۱. Bvlgari Eau Parfumee Au The Blanc

این عطر چای سفید ساخته‌ی شرکت بولگاری با کلاس و ناگذرا است. ترکیبی با ظرافت از گل‌ها، کمی عطر مشک، و آثاری از مرکبات و چای سفید است که با ملایمت هر چه تمام‌تر این بوها را با هم ترکیب کرده است تا چیزی خاص و منحصر به فرد بسازد. این عطر قطعا برای هر جنسی چه زن و چه مرد قابل استفاده است. اگر به دنبال رایحه‌ای متنوع و مختلط می‌گردید که هم برای روز خوب باشد و هم برای شب، این همان چیزی است که به دردتان می‌خورد.
۳۲. Miss Dior Blooming Bouquet

آیا می‌خواهید عطر بهار را در یک بطری بریزید و پیش خود نگه دارید؟ Miss Dior Blooming Bouquet این رایحه‌ را به طرز زیبایی در خود دارد. این عطر ملایم و گل‌بو است و بوی رز صورتی، گل صد تومانی، ترنج و مشک را می‌دهد. این رایحه ناگذرا است و همه‌ی خانم‌ها در هر شرایط سنی که باشند – از نوجوان تا مادربزرگ‌ها – می‌توانند از آن استفاده کنند. یک پاف کوچک از این عطر در تمام طول روز دوام خواهد داشت و وقتی بوی آن به دماغ دوستان‌تان بخورد تحسین همه‌ی آن ها را بر خواهد انگیخت.
۳۳. Mary Kay Thinking of You Eau De Parfum

یک تارت میوه‌ی خوشمزه را در ذهن خود تصویر کنید و تصور کنید چه بوی خوبی می‌دهد. این عطر ساخته‌ی Mary Kay با رایحه‌ی وانیل، کاکائو و گل‌بوی ظریف خود دقیقا همان بو را در ذهن تداعی می‌کند. خیلی خاص و متفاوت به نظر می‌رسد، نه؟ همین طور هم هست! حتی بطری آن نیز بسیار زیبا است و روی در آن یک پلاک و زنجیر قلبی شکل هست که می‌توانید آن را به گردنبند مورد علاقه‌ی خود بیاویزید. از این عطر به عنوان یک هدیه‌ی بسیار خاص نیز می‌توان استفاده کرد! اگر عاشق رایحه‌ی مشک مانند شیرین هستید، شدیدا توصیه می‌کنیم این عطر را امتحان کنید.
۳۴. Jessica Simpson Fancy Love Eau De Parfum

Jessica Simpson’s Fancy Love یک ترکیب زنانه‌ی کامل است که بوی گل می‌دهد و ظرافت خاصی دارد. این عطر بوی گل‌های رز شیرین و خامه ای و بوی علفزار می‌دهد. این عطری ایده‌آل برای استفاده در بهار و تابستان است. همچنین کاملا مقرون به صرفه و ارزان قیمت است. بطری آن زیبا، و ساده است و ظاهری تمیز دارد و در روی میز آرایش‌تان خوش جلوه به نظر خواهد رسید. اگر شما هم طرفدار بوهای هوس انگیز هستید این عطر برای شما ایده‌آل است.
۳۵. Versace Bright Crystal Absolu

Versace Bright Crystal Absolu عطری دلپسند و شگفت‌انگیز است که ماندگارترین نوع از Bright Crystal اولیه است (عطری که یکی از دوست داشتنی ترین عطرهای تزئینی جهان است). بوی این عطر شبیه گل صد تومانی و گل رز و شادابی و سرزندگی حیرت انگیز یوزو و دانه‌های انار است، که رایحه‌ای منحصر به فرد، تر و تازه و با کلاس دارد. این تنها عطری است که برای مناسبت‌های خاص به آن نیاز خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *