یکی از شیرینی های ساده و خوشمزه خانگی شیرینی توت است که به سادگی و بدون پخت آماده می شود، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شیرینی توت خوشمزه به روش بازاری در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.
طرز تهیه شیرینی شاه پسند خوشمزه به روش قنادی
طرز تهیه شیرینی شاه پسند خوشمزه به روش قنادی
اگر برای سال نو قصد پختن شیرینی دارید حتما این شیرینی را به منو خود اضافه کنید این شیرینی واقعا خوشمزه است
مواد لازم برای شیرینی توت
بادام ۲۰۰ گرم
پودر قند ۱۰۰ گرم
هل سفید یک دوم قاشق چای خوری
گلاب ۳ قاشق غذا خوری
خلال پسته به میزان دلخواه
شکر به میزان کافی
رنگ خوراکی به میزان کافی
طرز تهیه شیرینی توت
مرحله اول

برای درست کردن شیرینی توت در ابتدا بادام را پودر کنید برای این کار باید در یک کاسه آب داغ بریزید سپس بادام ها را به آن بیافزایید و برای ۶۰ دقیقه صبر نمایید سپس بادام ها را از داخل آب خارج کرده و پوست آن را جدا نمایید.
با کارمزد 0.2 درصد معامله کن

با کارمزد 0.2 درصد معامله کن
مشاهده
yektanet-logo-sign
تبلیغ
مرحله دوم

بادام های پوست گرفته را روی یک پارچه تمیز قرار دهید تا خشک شوند سپس با میکسر آن را پودر کنید یا از آسیاب استفاده کنید برای این که مانع روغن انداختن بادام شوید می توانید با پودر قند همزمان میکس نمایید.
طرز تهیه شیرینی بادامی خوشمزه و مجلسی مناسب عید نوروز
طرز تهیه شیرینی بادامی خوشمزه و مجلسی مناسب عید نوروز
شیرینی بادامی یک نوع شیرینی لقمه ای کوچک است که معمولا برای عید نوروز پخته می شود و در کنار سفره هفت سین برای پذیرایی از مهمان ها استفاده می شود
مرحله سوم

از دور تند دستگاه استفاده کنید سپس به خمیر بدست آمده گلاب را آرام آرام بیافزایید و مخلوط کنید در ادامه پودر هل را به خمیر شیرینی توت اضافه می نماییم تا عطر خوبی بگیرد و با دور تند همزن بزنید تا یکدست شود.
مرحله چهارم

خمیر شیرینی را به دو تا سه قسمت تقسیم کنید و به هر قسمت به دلخواه رنگ خوراکی بزنید و کاملا مخلوط کنید تا رنگ به همه جای خمیر برسد و یکدست شود می توانید مقداری از خمیر را هم به رنگ واقعی خودش استفاده کنید.
لک های صورتت رو بااین کرم گیاهی نابود کن !!!!

لک های صورتت رو بااین کرم گیاهی نابود کن !!!!
مشاهده
yektanet-logo-sign
تبلیغ
مرحله پنجم

در یک ظرف شکر بریزید و خمیر را با دست حال دهید باید شبیه توت شود سپس در شکر قرار داده و بغلطانید تا شکری شود و برای تزیین شیرینی در آخر یک خلال پسته بالای آن فرو کنید تا شبیه توت شود. نوش جان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *