فصل آلبالوهای ترش و خوشمزه را از دست ندهید و با این میوه خوشمزه لواشک و ترشک آلبالو درست کنیدو لذت ببرید، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه لواشک آلبالو خوشمزه و ترش به روش بازاری در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.
طرز تهیه لواشک آلو سیاه خوشمزه به روش بازاری
طرز تهیه لواشک آلو سیاه خوشمزه به روش بازاری
ر فصل تابستان انواع میوه های ترش و شیرین خوشمزه فراوان است که با آن ها می توانید انواع لواشک های خوشمزه و ترش را درست کنید.
مواد لازم برای لواشک آلبالو
آلبالو ۱ کیلو گرم
نمک به میزان لازم
طرز تهیه لواشک آلبالو
مرحله اول

برای درست کردن لواشک آلبالو در ابتدا آلبالو را تمیز بشویید و ساقه و برگ ها را جدا کنید سپس همان طور که مرطوب هستند در قابلمه بریزید و روی آن ها کمی نمک بپاشید و روی حرارت اجاق گاز قرار دهید.
با کارمزد 0.2 درصد معامله کن

با کارمزد 0.2 درصد معامله کن
ثبت نام
yektanet-logo-sign
تبلیغ
مرحله دوم

حدود نیم ساعت زمان لازم است تا آلبالو ها روی حرارت ملایم بپزند سپس از روی حرارت برمی داریم و از صافی عبور می دهیم تا هسته و پوست آن جدا شود با قاشق روی آلبالوها بکشید تا کاملا گوشت آن جدا شود.
طرز تهیه لواشک توت فرنگی خوشمزه خانگی به روش بازاری
طرز تهیه لواشک توت فرنگی خوشمزه خانگی به روش بازاری
لواشک ها جز خوراکی های خوشمزه ای هستند که بین کوچک و بزرگ طرفداران زیادی دارند.
مرحله سوم

روی سینی یک پلاستیک فریزر را باز کرده و آن را مقداری چرب می کنیم سپس مایه لواشک را روی آن ریخته و تمام قسمت ها را صاف و یکنواخت می کنیم در انتها باید جلوی نور خورشید قرار دهید تا خشک شود.
مرحله چهارم

از یک توری بر روی آن استفاده کنید تا حشرات و گرد و غبار روی لواشک ننشیند بعد از دو تا سه روز که خشک شد با قیچی تیز نواری برش دهید و رول کنید لواشک آلبالوی خوشمزه ما آماده است. نوش جان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *