تخمیر شدن سیب، موجب به وجود آمدن سرکه سیب می شود. سرکه سیب کالری بسیار پایینی دارد و کربوهیدراتی در آن وجود ندارد. از سرکه سیب به دلیل خواص درمانی بالای آن برای درمان بسیاری از بیماری ها و مشکلات بدن استفاده می شو

سرکه سیب ترکیبی به نام اسید استیک دارد. علت فایده سرکه سیب برای کاهش وزن هم وجود همین ماده است زیرا خاصیت چربی سوزی دارد.
خواص سرکه سیب

خواص سرکه سیب فراوان و بسیار است. از خواص این ماده میتوان به پیشگیری از دیابت، درمان سینوزیت، درمان سکسکه، کاهش وزن و لاغری، درمان آلرژی فصلی، کاهش سرعت پیری، ارتقای ایمنی بدن و … اشاره کرد.
چرا لاغری با سرکه سیب

حتما شنیده اید که بسیاری از افراد از سرکه سیب برای لاغری و کاهش وزن استفاده می کنند و نتایج خوبی هم گرفته اند اما شاید علت این خاصیت سرکه سیب را ندانید. در ادامه برای شما به طور کامل شرح می دهیم که چرا سرکه سیب برای لاغری مفید است.
گرسنگی

سرکه سیب به شما کمک می کند تا کمتر احساس گرسنگی کنید. در نتیجه کالری کمتری وارد بدن خود می کنید.
سرکوب اشتها

یکی از مهم ترین تاثیرات سرکه سیب برای لاغری، سرکوب و کاهش اشتهاست. سرکه سیب بر روی مغز انسان به خصوص قسمتی از مغز که مسئول کنترل اشتهاست، تاثیر می گذارد. با مصرف سرکه سیب اشتهای شما کاهش پیدا می کند و از پرخوری جلوگیری می شود.
افزایش متابولیسم

با مصرف سرکه سیب سوخت و ساز بدن شما بالا می رود و فعالیت متابولیک بدن افزایش پیدا می کند. در نتیجه چرخه ی چربی سوزی شروع به فعالیت می کند.
کم کالری

سرکه سیب کالری بسیار پایینی دارد. هر قاشق غذاخوری سرکه سیب، تنها ۳ کالری دارد. شما می توانید با استفاده از سرکه سیب یک نوشیدنی کم کالری با خاصیت چربی سوزی بالا برای خود درست کنید. کافی ست تا یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را به یک لیوان آب اضافه و میل کنید.
هضم نشاسته

طبق پژوهش های انجام شده، سرکه سیب مانع هضم نشاسته در بدن می شود، در نتیجه کالری بسیار پایینی وارد جریان خون می شود. همچنین تری گلیسیرید و چربی خون را کاهش می دهد.
درمان فوری و قطعی ضعیفی چشم، آستیگمات و پیرچشمی!

درمان فوری و قطعی ضعیفی چشم، آستیگمات و پیرچشمی!
مشاهده

تبلیغ
لاغری با سرکه سیب

احساس گرسنگی کاذب یکی از دلایل چاقی و اضافه وزن است. طبق تحقیقات انجام شده مصرف سرکه سیب باعث احساس سیری دراز مدت در بدن می شود. با وجود احساس سیری، مواد غذایی کمتری خواهید خورد و در نتیجه کالری پایین تری وارد بدن شما خواهد شد.
چگونگی لاغری با سرکه سیب

اگر می خواهید از سرکه سیب برای لاغری و کاهش وزن استفاده کنید، بهتر است که درباره مقدار و بهترین زمان مصرف آن اطلاعات کافی کسب کنید.
مقدار مصرف

اگر می خواهید به شکل روزانه از سرکه سیب استفاده کنید مقدار مناسب آن یک تا دو قاشق غذاخوری است. بهتر است که در ابتدا از یک قاشق غذاخوری شروع کنید. مصرف بیش از اندازه سرکه سیب موجب آسیب رسیدن به مینای دندان می شود.
بهترین زمان مصرف

بهترین زمان مصرف سرکه سیب برای چربی سوزی، صبح ناشتا و قبل از وعده ناهار و شام است. برای هر وعده نصف قاشق غذاخوری سرکه سیب را در یک لیوان آب ریخته و مخلوط کنید سپس با نی میل کنید تا با مینای دندان هم برخوردی نداشته باشد.
توجه :

برای کودکان، در صورت بارداری و شیردهی و داشتن بیماری خاص با احتیاط و اطلاع پزشک مصرف شود.
سرکه سیب جایگزین سس های پرکالری

علاوه بر مصرف سرکه سیب قبل از وعده های غذایی، روش های دیگری هم وجود دارد که می توانید از طریق آن ها سرکه سیب را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید.
سس مایونز یا سرکه سیب

وقتی هر قاشق غذاخوری سس مایونز ۹۰ کالری دارد، سرکه سیب در مقابل آن فقط ۳ کالری دارد. یکی از راه های اضافه نمودن سرکه سیب به رژیم غذایی، استفاده از آن به عنوان سس سالاد است.
طرز تهیه

برای درست کردن یک سس سالم با سرکه سیب، ۲ قاشق چای خوری سرکه سیب را با ۱ قاشق چای خوری خردل و ۴ قاشق چای خوری روغن زیتون و نصف قاشق چای خوری آب لیمو ترش ترکیب کنید. حال یک قاشق غذاخوری سبزی خرد شده را به مخلوط اضافه کنید. برای طعم دار شدن سس، کمی فلفل سیاه و نمک هم اضافه نمایید.
خرید رژیم کتوژنیک دکتر کرمانی (رژیم لاغری سریع)

خرید رژیم کتوژنیک دکتر کرمانی (رژیم لاغری سریع)
خرید

تبلیغ

بهترین زمان مصرف سرکه سیب برای لاغری نی نی سایت لاغری با سرکه سیب ناشتا نی نی سایت کیا با سرکه سیب لاغر شدن قرص سرکه سیب برای لاغری شکم سرکه سیب برای لاغری صورت لاغری با سرکه سیب در یک هفته
لاغری با اسموتی سرکه سیب

یکی دیگر از راه های استفاده از سرکه سیب، استفاده از آن در ترکیب یک اسموتی و نوشیدنی است. نوشیدنی هایی که از مخلوط شدن سبزیجات و میوه ها درست می شوند را اسموتی می نامند. اسموتی ها بهترین گزینه برای میان وعده هستند.
با رژیم کتوژنیک دکتر کرمانی خیلی سریع لاغر شو + زیرنظر متخصص تغذیه


خرید

تبلیغ
ترکیبات

این اسموتی مفید از ترکیب انار و زردآلو و اسفناج و سرکه سیب درست می شود. انار ۳ برابر چای سبز خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و موجب کاهش چربی های شکمی می شود. زردآلو قند طبیعی دارد و موجب افزایش متابولیسم و احساس سیری طولانی مدت می شود. اسفناج موجب دفع سموم از بدن شده و از سالم ترین سبزیجاتی ست که می توانید از آن استفاده کنید.
طرز تهیه

برای درست کردن این اسموتی، یک دسته اسفناج را با نصف لیوان انار و یک قاشق غذاخوری زردآلو خرد شده با استفاده از یک مخلوط کن ترکیب و یکدست کنید. سپس یک قاشق چای خوری سرکه سیب به ترکیب اضافه و خوب هم بزنید. اسموتی پر فایده شما حاضر است.
لاغری با سرکه سیب و چای سبز

دمنوش سرکه سیب و چای سبز یکی از دمنوش های سالم و پر فایده است که علاوه بر خاصیت فراوان برای بدن، به کاهش وزن و لاغری هم کمک می کند.

ترکیبات

کاتچین موجود در چای سبز آن را به یکی از سالم ترین نوشیدنی های جهان تبدیل کرده است. چای سبز کالری پایینی دارد و موجب احساس سیری در بدن می شود. همچنین سایز دور کمر شما را کاهش داده و چربی سوزی در بدن را افزایش می دهد. سرکه سیب یکی از چاشنی های مفید است که خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی دارد.
طرز تهیه

برای درست کردن این نوشیدنی، ۱ فنجان آب را در یک ظرف ریخته و بر روی حرارت قرار دهید تا بجوشد، سپس شعله را کم کرده و ۱ قاشق چای خوری چای سبز اضافه نمایید. درب ظرف را بگذارید و ۳ دقیقه بعد شعله را خاموش کنید. حال چای سبز را از صافی رد کرده و ۱ قاشق چای خوری سرکه سیب به آن اضافه کنید. در صورت تمایل می توانید ۱ قاشق چای خوری عسل هم اضافه کنید.




لاغری با سرکه سیب و دارچین

می توانید با ترکیب سرکه سیب به همراه دارچین، یک نوشیدنی مفید برای لاغری شکم و پهلو درست کنید. این دمنوس برای میان وعده و برای قبل از انجام حرکات ورزشی مفید است.
ترکیبات

دارچین ادویه ای خوش عطر و پر خاصیت است. مقدار آنتی‌ اکسیدان دارچین حتی از سیر هم بالاترست. دارچین کربوهیدرات ها را متابولیزه می کند و موجب کاهش وزن و چربی سوزی در بدن می شود. ترکیب سرکه سیب و دارچین موجب بهبود متابولیسم بدن، کاهش سطح قند خون و کاهش اشتها می شود.
طرز تهیه

برای درست کردن این دمنوش، نصف قاشق چای خوری پودر دارچین را به یک لیوان آب اضافه کنید. حال این مخلوط را روی شعله کم قرار دهید تا بجوشد. سپس صبر کنید تا کمی از دما بیفتد و خنک شود، حال ۱ قاشق چای خوری سرکه سیب به آن بیافزایید و مخلوط کنید. دمنوش پر فایده شما حاضر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *