برای درست کردن این ماسک موی خانگی به ماست، عسل، موز رسیده و آب لیموترش نیاز دارید. ماست موجود در این ماسک به از بین رفتن آلودگی ها و سلول های مرده پوست کمک می کند و پوست سر شما را تمیز می نماید. موز کدری مو را رفع کرده و موجب درخشان شدن آن می شود. عسل به دلیل خاصیت ضدمیکروبی و ضدباکتریایی، مشکلاتی مثل شوره سر را برطرف کرده و موجب تقویت فولیکول های مو می شود. آبلیمو موهای شما را براق تر کرده و موجب کاهش چربی پوست سر می شود.

تبلیغ
طرز تهیه

یک عدد موز رسیده را نصف کنید. نصف موز را با استفاده از چنگال له نمایید سپس ۱ قاشق غذاخوری ماست، ۱ قاشق چای خوری آبلیمو و ۳ قاشق غذاخوری عسل به آن اضافه کنید. همه مواد را با هم مخلوط کنید تا فرمی یکدست پیدا کنند. ترکیب به دست آمده را به مدت نیم ساعت بر روی موهایتان قرار داده و به همه بخش های مو آغشته کنید. بعد از سپری شدن زمان معین شده، موهای خود را شسته و تمیز کنید.
چند بار ؟

ماسک ماست و موز یک ماسک ایده آل برای افزایش زیبایی و نرمی موهای شماست، این ماسک مشکلاتی مثل شوره سر را برطرف کرده و فولیکول های مو را برای رشد بهتر تغذیه می کند. این ماسک را می توانید هر هفته یا هر دو هفته یک بار امتحان کنید.
ماسک مو خانگی با ماست و ژل آلوئه‌ ورا

برای درست کردن این ماسک موی خانگی به ماست، ژل آلوئه‌ ورا و عسل نیاز دارید. ماست به عنوان یک مرطوب کننده و نرم کننده طبیعی برای مو شناخته می شود و گزینه ای مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده است. آلوئه‌ ورا گستره درمانی وسیعی برای پوست و مو دارد. ژل آلوئه‌ ورا خاصیت تسکین دهنده دارد و به آرام شدن و رفع خارش سر کمک می کند، البته به شرطی که به این ژل حساسیت نداشته باشید. مواد مغذی موجود در آلوئه‌ ورا موجب رشد موها و کاهش خشکی آن ها می شود. عسل موجود در این ماسک، به قوی شدن ساقه و ریشه مو کمک می کند.
[yektanet.com]
طرز تهیه

برگ آلوئه‌ ورا را برش داده و ژل درون آن را با استفاده از قاشق خارج کنید. ۱ لیوان ماست را درون کاسه ای ریخته سپس ۳ قاشق غذاخوری ژل آلوئه‌ ورا و ۱ قاشق غذاخوری عسل به آن بیافزایید. همه مواد را با هم مخلوط کنید تا فرمی یکدست پیدا کنند. ترکیب به دست آمده را بر روی سرتان ریخته و با ماساژ دادن تمام بخش های مو از ریشه تا ساقه مو را به این ترکیب آغشته کنید. بعد از سپری شدن ۳۰ تا ۴۰ دقیقه، موهای خود را با آب ولرم شسته و تمیز کنید.
چند بار ؟

ماسک ماست و ژل آلوئه‌ ورا، موهای شما را تقویت و لطیف کرده و به کاهش ریزش مو کمک می کند. شما می توانید به این ماسک چیزهای دیگری هم اضافه کنید. برای مثال اگر موهای شما خشک است، مقداری موز به این ماسک بیافزایید و اگر موهای چربی دارید، توت فرنگی را به کار ببرید. این ماسک را هفته ای یک مرتبه استفاده کنید.
مرکز تخصصی کراتین موی بهار گُلی (بهاره صیاد)
ماسک مو خانگی با ماست و روغن زیتون

برای درست کردن این ماسک موی خانگی به ماست، روغن زیتون، آیلیمو و آب نیاز دارید. روغن زیتون موجود در این ماسک یکی از بهترین روغن هایی ست که می توانید برای پرپشت کردن و ضخیم شدن تارهای مو استفاده کنید. روغن زیتون موجب باز شدن منافذ کف سر و رساندن مواد مغذی به فولیکول‌ ها می شود. ترکیب ماست و روغن زیتون یک ترکیب عالی برای موهای ضعیف و آسیب دیده است.
طرز تهیه

۱ فنجان ماست را درون کاسه ای ریخته سپس به آن ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافه کنید. ۲ فنجان آب را با ۱ قاشق غذاخوری آبلیمو ترکیب نمایید و کنار بگذارید. ترکیب ماست و روغن زیتون را بر روی موهایتان قرار داده و از سمت ریشه به سمت ساقه مو ماساژ دهید سپس اجازه دهید ماسک برای ۲۰ دقیقه بر روی موهای شما باقی بماند. بعد از سپری شدن زمان معین شده، موهای خود را با آب ولرم شسته و تمیز کنید. در این مرحله ترکیب آب و آب لیموترش را بر روی موهایتان بریزید. می توانید به دلخواه مرحله آب و آب لیموترش را حذف کنید و فقط از ماسک اصلی استفاده نمایید.
ماسک مو خانگی با قهوه و زرده تخم مرغ + ماسک مو با قهوه و ماست
ماسک مو خانگی با قهوه و زرده تخم مرغ + ماسک مو با قهوه و ماست
ماسک مو خانگی با قهوه و زرده تخم مرغ + ماسک مو با قهوه و ماست
چند بار؟

ماسک ماست و روغن زیتون برای افرادی که موهای کم پشتی دارند مناسب است و به پرپشت شدن موهای شما کمک می کند. همچنین خاصیت ارتجاعی موهای شما را افزایش داده و شکنندگی تارهای مو را برطرف می کند. این ماسک بسیاری از مشکلات موهای شما را برطرف کرده و سلامت موهای شما را ارتقا می دهد. این ماسک را می توانید هفته ای یک بار استفاده کنید.
ماسک مو خانگی با ماست و تخم مرغ

برای درست کردن این ماسک موی خانگی به ماست و تخم مرغ نیاز دارید. تخم مرغ موجود در این ماسک سرشار از پروتئین و مواد مغذی مختلف است، به همین خاطر رشد موهای شما را بیشتر کرده و موجب قوی تر شدن ریشه مو می شود، در نتیجه ریزش مو را کاهش می دهد. ماست موهای آسیب دیده را ترمیم و بازسازی می کند و یکی از بهترین گزینه ها برای موهای وز و درهم رفته است زیرا خاصیت مرطوب کنندگی دارد.
طرز تهیه

یک عدد تخم مرغ را بشکنید سپس کمی آن را هم بزنید تا از فرم لختگی خارج شده و روان شود سپس ۲ قاشق غذا خوری ماست به تخم مرغ اضافه کنید. ماست و تخم مرغ را خوب با هم مخلوط کنید تا فرمی یکدست پیدا کنند. ترکیب به دست آمده را بر روی ریشه های مو ریخته و به سمت ساقه هدایت کنید. بعد از آغشته کردن مو، حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه صبر کنید سپس موهای خود را شسته و تمیز نمایید.
چند بار ؟

ماسک ماست و تخم مرغ یک ماسک مقوی و ترمیم کننده برای موهای شماست و به زیبایی و درخشندگی موهای شما کمک می کند. این ماسک را می توانید هر هفته یا هر دو هفته یک بار بر روی موهای سرتان قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *