برای تمام کدبانو ها این موضوع اتفاق افتاده که در انتخاب غذا برای ناهار تردید دارند و از خودشون میپرسن ناهار چی درست کنم؟ما در این مطلب از نمناک تلاش کردیم غذاهای خوشمزه و مختلف را به شما پیشنهاد دهیم تا در انتخاب غذا برای ناهار دغدغه نداشته باشید.
ناهار چی بپزم با مرغ :
پاستا با سس آلفردو و مرغ:

پاستا یکی از خوشمزه ترین و معروف ترین غذاهای دنیای آشپزی می باشد که با سس آلفردو و مرغ نیز می توان آن را در 3 ساعت و نیم تهیه و سرو نمود.

ناهار چی بپزم

برای تهیه پاستا با سس آلفردو و مرغ کلیک کنید.
زرشک پلو با مرغ:

زرشک پلو یکی از محبوب ترین و معروف ترین غذاهای ایرانی است که در اکثر مهمانی ها تهیه می شود و با رعایت نکات تهیه زرشک پلو می توانید این غذای خوشمزه را به راحتی در منزل تهیه کنید.

زرشک پلو با مرغ

برای تهیه زرشک پلو با مرغ کلیک کنید.
ته چین مرغ:

ته چین یکی از غذاهای اصیل ایرانی است که بسیار پرطرفدار می باشد اگر مواد اولیه مورد نیاز این غذای خوشمزه را در منزل دارید در تهیه آن شک نکنید.

ته چین مرغ

برای تهیه ته چین مرغ کلیک کنید.
مرغ شکم پر:

مرغ شکم پر یکی از غذاهای پرطرفدار با طعم بسیار دلچسب و لذیذ است که برای پذیرایی ها و محافل رسمی بسیار مناسب می باشد.

مرغ شکم پر

برای تهیه مرغ شکم پر کلیک کنید.
خورشت فسنجان با مرغ:

خورشت فسنجان یکی از خورشت های سنتی و خوشمزه شمال کشور می باشد که به دلیل طعم دلنشین آن، در تمام نقاط کشور عزیزمان تهیه می شود و می تواند یک گزینه مناسب برای نهار باشد.

خورشت فسنجان با مرغ

برای تهیه خورشت فسنجان کلیک کنید.
باقالی پلو با مرغ:

باقالی پلو یکی از بهترین غذاهای مجلسی ایرانی می باشد که در جای جای کشور تهیه می شود و برای تهیه آن حدود 90 دقیقه زمان نیاز است تا بتوانید این غذای بسیار خوشمزه را در منزل سرو کنید.

باقالی پلو با مرغ

برای تهیه باقالی پلو با مرغ کلیک کنید.
کباب کوبیده مرغ:

اگر به دنبال یک غذای خوشمزه هستید و وقت چندانی برای تهیه غذای های مختلف ندارید بدون شک پیشنهاد ما به شما کوبیده مرغ است چون هم سریع تهیه می شود و هم بسیار لذیذ و خوش طعم است.

کباب کوبیده مرغ

برای تهیه کباب کوبیده مرغ کلیک کنید.
مرصع پلو:

مرصع پلو یا پلو نگین دار یک پلوی ویژه است که از غذاهای سنتی استان قزوین می باشد.این غذا علاوه بر طعم عالی که دارد بسیار زیبا و رنگارنگ می باشد.

مرصع پلو

برای تهیه مرصع پلو کلیک کنید.
ناگت مرغ:

یکی دیگر از غذاهای خوشمزه که به سرعت تهیه می شود ناگت مرغ است که یک غذای آمریکایی می باشد و یک غذای سریع و کم هزینه میباشد.

ناگت مرغ

برای تهیه ناگت مرغ کلیک کنید.
غذای سریع برای ناهار:
کشک بادمجان:

کشک بادمجان یکی از معروف ترین خوراک های ایرانی است که طرز تهیه آسانی دارد و با رعایت چند نکته می توانید یک غذای خوشمزه و کم هزینه به سرعت تهیه کنید.

کشک بادمجان

برای تهیه کشک بادمجان کلیک کنید.
ساندویچ مرغ :

ساندویچ مرغ با سیب زمینی کبابی یک ساندویچ خوشمزه و فوق‌العاده ساده ای که نیم ساعته آماده می شود.

ساندویچ مرغ

برای تهیه ساندویچ مرغ کلیک کنید.
همبرگر خانگی:

با وجود اینکه همبرگر جز غذاهای فست فودی به حساب می آید ولی شما می توانید این غذای خوشمزه را در خانه و بسیار سالم درست کنید و از آن لذت ببرید.

همبرگر خانگی

برای تهیه همبرگر خانگی کلیک کنید.
شامی کباب:

شامی کباب یک غذای خوش‌خوراک و بسیار ترد می باشد که در کمتر از یک ساعت می توان آن را آماده و برای یک وعده غذایی صرف نمود.

شامی کباب

برای تهیه شامی کباب کلیک کنید.
ماکارونی:

بدون شک شما هم با شنیدن اسم ماکارونی وسوسه شده اید تا این غذای خوشمزه و کم هزینه و سریع را به سرعت در منزل تهیه کنید و در کنار خانواده از سرو آن لذت ببرید.

ماکارونی

برای تهیه ماکارونی کلیک کنید.
ناهار چی بپزم با گوشت :
خورشت قورمه سبزی:

قورمه سبزی خورشت خوشمزه و مورد علاقه تمامی ایرانی ها می باشد که برای تهیه آن به صورت حرفه ای رعایت چندین نکات، ضروری است که در مطلب تهیه قورمه سبزی ذکر شده ،پس اگر وقت مناسب در اختیار دارید حتما این غذا را درست کنید.

قورمه سبزی

برای تهیه قورمه سبزی کلیک کنید.
خورشت بادمجان:

خورش بادمجان یکی از خوراک های معروف ایرانی است.این غذای لذیذ هم برای مصرف در جمع خانواده و هم برای مهمانی ها پخته می شود.

خورشت بادمجان

برای تهیه خورشت بادمجان کلیک کنید.
خورش قیمه:

خورشت قیمه در بین ما ایرانی ها غذایی پرطرفدار است و برای طبخ آن از رب گوجه فرنگی و سیب زمینی ، لپه، گوشت قرمز، پیاز سرخ شده به همراه لیموی خشک به عنوان طعم دهنده بهره می برد. ادویه ای که غالبا در پایان زمان پخت به آن افزوده می شود دارچین است. این خورشت در کنار پلو سرو می شود.

خورش قیمه

برای تهیه خورش قیمه کلیک کنید.
ته چین گوشت:

ته چین در بین غذاهای ایرانی به خاطر شکل و فرم زیبایش از جمله غذاهای رسمی و مناسب مهمانی هاست.

ته چین گوشت

برای تهیه ته چین گوشت کلیک کنید.
قیمه نثار:

قیمه نثار یک وعده غذایی بسیار شیک و خوشمزه می باشد که نام قیمه دارد ولی قیمه نیست ، اصل این غذا برای استان قزوین می باشد.

قیمه نثار

برای تهیه قیمه نثار کلیک کنید.
آبگوشت:

آبگوشت از غذاهای لذیذ و پر طرفدار ایرانی ها است که از ترکیب گوشت ،حبوبات و سبزیجات تشکیل شده است که با تیلیت کردن خورده می شود.

آبگوشت

برای تهیه آبگوشت کلیک کنید.
خورش کرفس:

خورشت کرفس یکی از بهترین و اصیل ترین خورش های ایرانی است که از کرفس، گوشت خرد شده ران گوسفند یا گوساله، نعنا و جعفری تهیه می شود. برای جا افتادن خورش کرفس زمان نسبتا زیادی لازم است.

خورش کرفس

برای تهیه خورش کرفس کلیک کنید.
کباب کوبیده:

کباب کوبیده یکی از معروف ترین غذاهای ایرانی است. محبوب ترین کباب کوبیده، کباب کوبیدهٔ تهیه شده با گوشت گوسفند با مقداری چربی است که طعم پیاز موجود در آن مناسب باشد.

کباب کوبیده

برای تهیه کباب کوبیده کلیک کنید.
غذای نونی برای ناهار:
کوکو سبزی:

کوکو سبزی یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین کوکوهای ایرانی است. این کوکوی خوشمزه همانطور که از نامش مشخص است از سبزیجات معطر تهیه می شود و زمان پخت کمی دارد.

کوکو سبزی

برای تهیه کوکو سبزی کلیک کنید.
کباب تابه ای:

کباب تابه ای دستور تهیه آسانی دارد و همه افراد می توانند برا تهیه کردن آن اقدام کنند و از طعم لذیذ آن لذت ببرند.مواد اصلی تهیه کباب تابه ای تشکیل شده از گوشت چرخکرده ، رب و ادویه های مختلف.

کباب تابه ای

برای تهیه کباب تابه ای کلیک کنید.
خورش دال عدس:

خورش دال عدس یک خورش بسیار خوشمزه خوزستانی است که تند درستش میکنند ولی بسته به ذائقه ی خودتون می تونید فلفل کمتر بریزید یا ازش حذف کنید. این خورش رو میشه هم با کوفته قلقلی درست کرد و هم با گوشت مرغ.

خورش دال عدس

برای تهیه خورش دال عدس کلیک کنید.
کوکو سیب زمینی:

کوکوی سیب زمینی به دو روش تهیه می شود؛ یکی با سیب زمینی پخته و دیگری با سیب زمینی خام و همچنین با ترکیب انواع مواد می توان کوکو تهیه کرد. کوکو در فر و با روغن کم و یا در تابه با روغن فراوان تهیه میشود.

کوکو سیب زمینی

برای تهیه کوکوی سیب زمینی کلیک کنید.
یتیمچه:

یتیمچه از جمله غذاهای به قول معروف دم دستی و آسان می باشد که بر خلاف دستور تهیه راحتش طعم خوشمزه ای را دارد. و مواد اصلی تهیه آن سیر، کدو، بادمجان و سیب زمینی می باشد.

یتیمچه

برای تهیه یتیمچه کلیک کنید.
غذای آبکی برای ناهار:
آش رشته:

آش رشته یکی از غذاهای محبوب ایرانی است که بیشتر در مراسم ها تهیه می شود و اگر زمان کافی برای پخت آن داشته باشید می توانید این غذای خوشمزه و مقوی را در منزل تهیه کنید.

آش رشته

برای تهیه آش رشته کلیک کنید.
سوپ شیر:

سوپ شیر با داشتن مقدار قابل توجهی کلسیم و انواع ویتامین ها غذایی مقوی و بسیار مفید برای کودکان و سالمندان محسوب میشود. این سوپ با ساده‌ترین مواد اولیه و هزینه کمی تهیه میشود.

سوپ شیر

برای تهیه سوپ شیر کلیک کنید.
آش دوغ:

آش دوغ یکی از آش های خوشمزه و معروف اردبیل است که طعم و بوی فوق‌العاده ای دارد و مواد اولیه تهیه آن عبارتند از برنج، تخم مرغ، نخود ، گوشت چرخکرده، سبزی و سیر.

آش دوغ

برای تهیه آش دوغ کلیک کنید.
اشکنه:

اشکنه از جمله خوراکی های ایرانی می باشد که معمولا با نان سرو میشود ، که دارای تاریخچه بسیار دراز مدت می باشد که اوایل در نواحی خراسان طبخ می شده است.

اشکنه

برای تهیه اشکنه کلیک کنید.
سوپ جو:

سوپ جو یکی از سوپ های سنتی ایران می باشد که دارای طعم لذیذی است. به جهت دارا بودن مواد گوناگون، سوپ جو قادر است تأمین کننده قسمت زیادی از مواد معدنی، ویتامین ها و نیازهای بدن باشد. از ویژگی های دیگر سوپ جو کاهش جذب مواد مضری مانند چربی از دستگاه گوارش است. مواد اولیه برای این سوپ اغلب هویج، آب مرغ، جو، گوجه فرنگی و انواع سبزیجات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *