اگر شما بتوانید هر نوع لباسی بپوشید، کدام را انتخاب می‌کنید؟ لباس‌ مجلسی با دامن کلوش؟ یا می‌خواهید لباس‌هایی تنگ و اندامی بپوشید؟
لباس‌ مجلسی کوتاه برای خانم های چاق

آیا خانم‌هایی با اضافه وزن یا به اصطلاح چاق هم می‌توانند از لباس مجلسی کوتاه استفاده کنند؟ بله! خانم‌های چاق هم می‌توانند از این استایل استفاده کنند؛ به شرط آنکه بتوانند طوری این نوع لباس را ست کنند که فرم اندام‌شان را بهتر نشان دهد. با مطلب ” لباس‌ مجلسی کوتاه برای خانم های چاق ” همراه مجله دلتا باشید.
لباس‌ مجلسی کوتاه برای خانم های چاق
روی نقاط قوت ظاهرتان تاکید کنید

کدام ویژگی ظاهری شما بهترین است و آن را دوست دارید؟ اندام ساعت شنی دارید؟ پاهای کشیده‌ای دارید و قد بلند هستید؟ … سعی کنید با انتخاب لباس مناسب، این ویژگی‌ها را بیشتر نمایان کنید.

 رنگ‌های تیره چاقی را پنهان می‌کنند در صورتی‌که رنگ‌های روشن چاقی را آشکار می‌کنند. برای مثال اگر کمر باریکی دارید می‌توانید یک کمربند روشن روی لباس‌ مجلسی کوتاه تیره ببندید. اگر پایین تنه چاقی دارید شلوار مشکی خود را با تاپ رنگ روشن ست کنید.
طرح‌های درشت شما را چاق‌تر نشان می‌دهند درحالیکه طرح‌های کوچک تاثیر عکس دارند.
از پوشیدن لباس‌ها با راه راه‌های افقی خودداری کنید. افراد دارای اضافه وزن هم می‌تواند لباس راه راه بپوشند، به شرطی که راه‌ها عمودی یا مورب باشد.
چین روی لباس می‌تواند اندام شما را درشت‌تر نشان دهند.

لباس‌ مجلسی کوتاه برای خانم های چاق راه راه
سبک خودتان را پیدا کنید

اگر شما بتوانید هر نوع لباسی بپوشید، کدام را انتخاب می‌کنید؟ لباس‌ مجلسی کوتاه با دامن کلوش؟ یا می‌خواهید لباس‌هایی تنگ و اندامی بپوشید؟ یا انتخاب شما لباس مجلسی فانتزی و پرنسسی است؟ کدام سبک را ترجیح می‌دهید؟ در چنین مواقعی از خود بپرسید آیا این لباس‌ها بهترین ویژگی‌ها و نکات مثبت اندام شما را افزایش می‌دهد؟ اگر اینطور است که انتخاب شما درست بوده، در غیر اینصورت این لباس مناسب شما نیست.
برای انتخاب لباس مجلسی کوتاه موقعیت‌ها را بسنجید

وقتی برای پوشیدن یک لباس‌ مجلسی برنامه‌ریزی می‌کنید باید از خود بپرسید آیا به یک لباس رسمی یا یک لباس مناسب برای مراسم‌های غیررسمی نیاز دارم؟ این نکته بسیار مهم است زیرا بسیاری از پارچه‌ها به خاطر درخشش و سبک‌شان برای مراسمی که باید لباس رسمی‌تری بپوشید مناسب نیستند.
لباس‌های رنگی

لباس مشکی در هر موقعیتی جواب می‌دهد و این موضوع کاملا درست است. اما لباس‌های رنگی زیبایی خاصی دارند. چه رنگی را دوست دارید؟ چطور رنگ‌ها را ترکیب می‌کنید؟ سعی کنید از رنگ‌های متضاد در ترکیب رنگ لباس مجلسی خود استفاده کنید، تا اعتماد‌ بنفس شما را بالا ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *