ماه اسفند با خودش بوی بهار و عید نوروز را می‌آورد و همگی به دنبال تغییر و نو شدن هستند.
تغییر چیدمان منزل در نوروز ۱۴۰۱

در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکات تغییر چیدمان منزل در نوروز ۱۴۰۱ می‌پردازیم تا شما بتوانید سال جدید را با خانه‌ای نو و همراه با احساسی نو آغاز کنید.
اضافه کردن کوسن

یکی از نکات تغییر چیدمان منزل در نوروز ۱۴۰۱ این است که با اضافه کردن چند کوسن متناسب با مبل می‌توانید خلاقیت در خانه برای عید ایجاد کنید. خوشبختانه به‌قدری پارچه‌های متنوع در بازار موجود است که می‌توانید طرح و رنگ آن‌ها را با مبل، اثاثیه‌های منزل و حتی کاغذ دیواری ست کنید. همچنین می‌توانید کوسن‌های رنگی انتخاب کنید تا خانه شادتر به‌نظر برسد.

تغییر چیدمان منزل در نوروز ۱۴۰۱
آینه‌های دکوراتیو

یکی دیگر از ایده‌های خلاقیت در خانه برای عید استفاده از آینه‌های دکوراتیو است. برای استفاده از آینه‌های دکوراتیو، دیواری را در نظر بگیرید که خلوت است. همچنین می‌توانید آینه‌ها را در نزدیکی آباژور یا پنجره نصب کنید.
ظروف تزیینی

ظروف تزیینی متنوعی در بازار وجود دارند که پاسخگوی تمامی نیازها و سلیقه‌ها است. حتی بعضی از ظروف تزیینی به‌گونه‌ای هستند که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. ظروف تزیینی نه تنها به‌صورت تکی بلکه ست نیز موجود است. با توجه به فضا و سلیقه خود از ظروف تزیینی استفاده کنید تا حال و هوای دیگری به منزل ببخشید.‌

تغییر چیدمان منزل در نوروز ۱۴۰۱
تابلوهای تزیینی

تابلوهای متفاوتی در بازار موجود هستند که می‌توان از آن‌ها به‌عنوان خلاقیت در خانه برای عید استفاده کرد. تابلوها از هر جنسی که باشند می‌تواند شامل تصویری از پرتره، طبیعت، خطاطی، گل و غیره باشد. کافی است تابلوی دلخواه خود را یافته و آن را در ابعاد مختلف سفارش دهید.

تابلوهای تزیینی
گل و گیاه

استفاده از گل و گیاه در هر مکانی باعث زیباتر شدن و جریان انرژی مثبت می‌شود. گل و گیاه طبیعی بخشی از طبیعت هستند که طراوت و تازگی را به منزل می‌آورند. نکات بیشتر در مورد گیاهان آپارتمانی را در مطلب این گیاهان آپارتمانی به خاک نیاز ندارند بخوانید.

گل و گیاه
لوستر

لوستری که به سقف آویزان شده است نقش مهمی در تامین نور و زیبایی دارد. امروزه لوسترهای متنوعی در بازار وجود دارد. به‌عنوان تزیینات منزل برای عید نوروز در اتاق خواب می‌توانید مدل‌های مختلف لوسترهای مدرن، فانتزی و کلاسیک را برای اتاق انتخاب و خرید کنید. درکنار لوستر به دیوارکوب و آباژور هم فکر کنید.

لوستر
پرده

پرده‌ اگر نباشد خانه و اتاق بی روح است. پرده‌ها به خانه و اتاق جان می‌بخشند. در صورتی که نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید پرده جمع کن (پرده گیر) را توصیه می‌کنیم. با انتخاب یک پرده جمع‌کن زیبا و شیک خانه را برای عید نوروز تزیین کنید. جدیدترین مدل‌های پرده را در مطلب جدیدترین مدل‌های پرده برای نوروز ۱۴۰۱ ببینید.

پرده
تغییر دکوراسیون ورودی منزل برای عید نوروز

ورودی منزل، اولین فضایی است که شما و مهمان‌ها با آن روبه‌رو می‌شوید. پس تغییر دکوراسیون و ایجاد حس جدیدی برای آن، از همان بدو ورود، تاثیر خود را می‌گذارد.

پیشنهاد ما به شما طراحی دسته‌گلی کوچک به‌صورت آویز است. آن را بر روی در ورودی قرار بدهید. دسته‌گلی که با گل‌های بهاری و رنگ‌های شاد درست شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *